دشمن به‌دنبال آسیب زدن به مراکز تولید علم و فناوری است
کد خبر: 4095706
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

دشمن به‌دنبال آسیب زدن به مراکز تولید علم و فناوری است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان دانشگاه را مرکز تحول و تربیت انسان‌های توانا و وظیفه‌شناس دانست و گفت: دشمنان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها می‌ترسند و به همین دلیل به‌دنبال آسیب زدن به مراکز تولید علم و فناوری هستند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز، هشتم آبان در تجمعی حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در شیراز را محکوم کردند.             

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه دراستان لرستان در این مراسم با محکوم کردن جنایت هولناک شاهچراغ(ع) شیراز، گفت: دشمنان با تفرقه‌افکنی و اغفال جوانان به‌دنبال تجزیه ایران هستند که ضرورت دارد مردم باید آگاه و بیدار باشند و فریب توطئه‌های دشمنان کوردل را نخورند.

وی دانشگاه را مرکز تحول و تربیت انسان‌های توانا و وظیفه‌شناس دانست و افزود: دشمنان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها می‌ترسند و به همین دلیل به‌دنبال آسیب زدن به مراکز تولید علم و فناوری هستند.

امام‌جمعه خرم‌آبادهمچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مسئولان کشور باید بیشتر از گذشته به مردم خدمات ارائه دهند و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند.

در پایان این مراسم با قرائت یک بیانیه بر تسریع بر برخورد جدی با مسببان حادثه تروریستی شیراز تاکید شد.

انتهای پیام
captcha