مراسم 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد
کد خبر: 4095677
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

مراسم 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه مراسم 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد، گفت: سیزده آبان امسال نیز روز وحدت، یکپارچگی و هم صدایی ملت خواهد بود و هوشیاری و زمان شناسی همیشگی مردم بخصوص دانش آموزان، فرصت عرض اندام را از دشمنان خواهد گرفت.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان،  سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که امروز، 8 آبان در سالن ولایت سپاه نینوا گلستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، گفت: تبعید امام راحل به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان تهرانی در محل دانشگاه و به خصوص تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل از آن به عنوان به نام انقلاب دوم یاد کردند، سه واقعه‌ای هستند که موجب شد تا ۱۳ آبان نماد پیوند ناگسستنی دانش‌آموزان و دانشجویان با ولایت باشد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر کار انقلاب را تمام شده می‌دیدند و می‌گفتند که ایران ۱۳ آبان امسال را نخواهد دید. اما باذن الله با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این مراسم را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: سیزده آبان امسال نیز روز وحدت، یکپارچگی و هم‌صدایی ملت خواهد بود و هوشیاری و زمان شناسی همیشگی مردم بخصوص دانش‌آموزان، فرصت عرض اندام را از دشمنان خواهد گرفت.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه امروز نبرد در عرصه تبیین جریان دارد و سلاح دشمن دروغ و وارونه‌سازی است، افزود: از آنجایی که استکبار در میدان موفقیتی به دست نیاورده، تلاش دارد تا با تمرکز در فضای مجازی بر شدت اغتشاشات و ناآرامی‌ها بیافزاید اما نه بزرگ مردم در عدم همراهی با آشوبگران و برهم زنندگان امنیت نشان داد که استکبار‌ستیزی شعار محوری و همیشگی اقشار مختلف ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: اهمیت ۱۳ آبان امسال دو چندان است. پس این روز را گرامی می‌داریم و از همه دعوت می‌کنیم که در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند و با تمام ظرفیت پای کار آمده و برای اقشار مختلف مردم برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا کنیم.

انتهای پیام
captcha