تفکر رسانه‌ غربی، عامل ایجاد اغتشاشات در کشور است
کد خبر: 4095675
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

تفکر رسانه‌ غربی، عامل ایجاد اغتشاشات در کشور است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین گفت: اغتشاشات به وجود آمده زاییده تفکر رسانه‌ای غربی است.

حجت الاسلام علی رضایی، رئیس تبلیغات اسلامی اسفراینبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام علی رضایی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین، امروز 8 آبان ماه، در نشست گرامیداشت شهدای ترور حرم امن شاه چراغ(ع) شیراز که با حضور امامان روستا و مبلغات در سالن شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی اسفراین برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا، چراغ راه گمشدگان این آشفتگی و گمراهی شناخت حق از باطل هستند، اظهار کرد: اغتشاشات به وجود آمده زاییده تفکر رسانه‌ای غرب است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به حمله ترورسیتی به حرم امن احمد ابن موسی(ع) شاه چراغ شیراز افزود: چهره واقعی دشمن برای جامعه اسلامی روشن شده است و اقدمات ترورسیتی و حمله به زنان و کودکان بی دفاع گواه بر آلوده بودن دست دشمنان به خون پاک ریخته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین تصریح کرد: دشمن شناسی یکی از راه‌های مهم برای دفع حمله دشمنان است و پس از این حمله وحشیانه به انسان‌های بی‌گناه هر گونه ایجاد ناامنی و اغتشاش دست درازی به سوی دشمن است و این مهم محکوم است.

حجت الاسلام علی رضایی تصریح کرد: سناریوی دشمن از کشته‌سازی و ترور بر افراد بی‌گناه و غیر مسلح بر هیچ جامعه رسانه‌ای پوشیده نیست و سکوت رسانه‌های غرب می‌تواند نشان خوبی برای دشمن شناسی باشد و جوانان باید آگاه باشند که در دام فریبکارانه آنان گرفتار نشوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین در پایان تأکید کرد: گام برداشتن در جهت بیانیه گام دوم انقلاب و سخنان مقام معظم رهبری می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه کنونی را حل کند و پاسخگوی نیازهای مردم جامعه باشد.

انتهای پیام
captcha