اقدامات پیشگیرانه در محیط‌های دانشگاهی ارتقا یابد
کد خبر: 4095657
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

اقدامات پیشگیرانه در محیط‌های دانشگاهی ارتقا یابد

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر کاملاً برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن است که شکست خواهد خورد، گفت: دشمن به‌دنبال آن است که محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی دچار آشوب و اغتشاش شوند؛ بنابراین همه دانشگاهیان در این زمینه، رسالت دارند سطح هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه در محیط‌های دانشگاهی را ارتقا دهند.

علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست شورای دانشگاه لرستان به ریاست علی نظری، رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان امروز، هشتم آبان با محوریت تأکید بر تقویت اقدامات اقناع‌سازی متناسب با مفهوم جهاد تبیین و ارتقای سطح اقدامات پیشگیرانه برای ناکامی نقشه‌های شوم دشمن برگزار شد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد آشوب در دانشگاه‌هاست، اظهار کرد: در جنگ ترکیبی که از سوی دشمن ایجاد شده است دشمن به‌دنبال آن است که از هر راه و روشی به باورهای دینی جوانان و دانشجویان آسیب وارد کند.

وی افزود: دانشگاه باید مرکز تولید علم و دانش و در تراز انقلاب اسلامی باشد و دانشگاهیان به دشمن اجازه نمی‌دهند از محیط دانشگاه برای رسیدن به اهداف شوم خودشان استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان از اعضای هیئت علمی، رؤسای دانشکده‌ها، رؤسای مراکز اقماری و مدیران گروه‌های آموزشی خواست با توجه به حساسیت‌های این ایام و تلاش دشمن برای دامن زدن به اغتشاشات در دانشگاه‌ها، براساس اقناع‌سازی و شاخص‌های جهاد تبیین و چارچوب‌های قانونی، هرچه بیشتر در جمع دانشجویان حضور داشته باشند و آگاه‌سازی‌های لازم صورت گیرد.

نظری با بیان اینکه دانشگاه اسلامی یک دانشگاه تمدن‌ساز است و بایستی در محیط آن، تعالیم و آموزه‌های دینی، تقویت و نهادینه شوند، اظهار کرد: تلاش دشمن آن است که نهاد دانشگاه یک نهاد غیردینی باشد که با هوشیاری دانشگاهیان، این رویکرد دشمن، همواره ناکام مانده و در این مقطع زمانی نیز شکست خواهد خورد.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر که در کشور ایجاد شده است کاملاً برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن است که شکست خواهد خورد، تصریح کرد: دشمن به‌دنبال آن است که محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی دچار آشوب و اغتشاش شوند؛ بنابراین همه دانشگاهیان در این زمینه، رسالت دارند سطح هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه در محیط‌های دانشگاهی را ارتقا دهند.

انتهای پیام
captcha