پیکر جانباز شهید دفاع مقدس در امامزاده محمد(ع) آرام گرفت
کد خبر: 4095618
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

پیکر جانباز شهید دفاع مقدس در امامزاده محمد(ع) آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز ۷۵ درصد دوران دفاع مقدس شهید «مصطفی بابایی» امروز، هشتم آبان‌ماه از مسجد جامع فاز چهار مهرشهر کرج تا گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) با حضور امت حزب‌الله و همرزمانش تشییع شد.

شهادت

به گزارش ایکنا از البرز، پیکر مطهر جانباز ۷۵ درصد دوران دفاع مقدس شهید مصطفی بابایی، امروز، هشتم آبان‌ماه از مسجد جامع فاز چهار مهرشهر کرج تا گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) با حضور امت حزب‌الله و همرزمانش تشییع شد.

مردم شهیدپرور کرج در آیین تشییع این جانباز شهید با آرمان‌های والای امام راحل(ره) و شهدای والامقام تجدید‌میثاق کردند.

پیکر پاک جانباز شهید مصطفی بابایی پس از تشییع در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج به خاک سپرده شد.

جانباز ۷۵ درصد مصطفی بابایی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی شامگاه جمعه، ششم آبان پس از تحمل بیش از ۳۵ سال رنج ناشی از جانبازی در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران شربت شهادت نوشید.

شهید بابایی از فرماندهان گردان حضرت علی‌اکبر(ع) لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) بود و در عملیات‌های کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ و در ۲۵ دی‌ماه ۱۳۶۶ در عملیات بیت‌المقدس دو بار به مقام جانبازی نائل آمد، به‌طوری که ده‌ها ترکش در بدن این شهید از دوران رشادت‌هایش در جبهه‌های حق علیه باطل به یادگار مانده بود.

مراسم سوم و هفتم این شهید بزرگوار روز سه‌شنبه، 10 آبان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در هیئت انصارالامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر بلوار سرداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha