اغتشاشات کشور ناشی از یک مثلث سه ضلعی است
کد خبر: 4095403
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان:

اغتشاشات کشور ناشی از یک مثلث سه ضلعی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور ناشی از یک مثلث سه ضلعی است، گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد اغتشاش، تعطیل کردن دانشگاه‌ها و آشوب در کشور است و ما در هر جایگاهی که هستیم بایستی هوشیاری خود را حفظ کرده و تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام علی درویشی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان امروز، هفتم آبان در جمع دانشگاهیان دانشگاه لرستان در مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان در تشریح لایه‌های چندبعدی اغتشاشات کشور، گفت: اغتشاشات اخیر کشور ناشی از یک مثلث سه ضلعی است که یک ضلع این مثلث، معاندین نظام همچون منافقان، سلطنت‌طلبان و تجزیه‌طلب‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ضلع دوم این مثلث، سرویس‌های جاسوسی بیگانگان هستند، افزود: سرویس‌های جاسوسی بیگانه براساس ابزارها و روش‌های مدرنی که دارند به ایجاد اغتشاشات در کشور اقدام می‌کنند.

درویشی با بیان اینکه سرویس جاسوسی سیای آمریکا و موساد رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایجاد اغتشاش در کشور هستند، ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی آلمان، فرانسه و انگلیس هم پای ثابت طراحی و ایجاد اغتشاش در ایران هستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سیاست این سرویس‌های جاسوسی بیگانه، بی‌ثباتی و ناامنی ایران اسلامی است، اضافه کرد: ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور، از جمله سیاست‌ها و رویکردهای کاری سرویس‌های جاسوسی بیگانه است.

وی با بیان اینکه ضلع سوم مثلث هم استفاده ابزاری از بخشی از افرادی است که مهمترین مطالبه‌شان، برهنگی و بی‌عفتی در جامعه است، گفت: دشمن به‌دنبال این است که جوانان را منحرف و اغفال کند که در این زمینه بایستی هوشیاری عمومی را تقویت کرد.

درویشی افزود: دشمن به‌دنبال ایجاد اغتشاش، تعطیل کردن دانشگاه‌ها و آشوب در کشور است و ما در هر جایگاهی که هستیم بایستی هوشیاری خود را حفظ کرده و تقویت کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در خاتمه جنایت اخیر تروریستی شاه‌چراغ(ع) شیراز را محکوم کرد.

انتهای پیام
captcha