یک کشته و ۱۴ مجروح به‌دنبال اغتشاشات در زاهدان
کد خبر: 4095112
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

یک کشته و ۱۴ مجروح به‌دنبال اغتشاشات در زاهدان

شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان در اطلاعیه شماره ۲ خود، ضمن تأکید بر هوشیاری مردم، از آنها خواست تا هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

اغتشاشات در زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، شورای تأمین سیستان و بلوچستان در بیانیه شماره ۲ خود از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر در اغتشاشات روز گذشته، ۶ آبان زاهدان خبر داد.  در این بیانیه آمده است؛

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص حوادث ۶ آبان ۱۴۰۱، به اطلاع مردم شریف و آگاه سیستان و بلوچستان می‌رساند که در پی اغتشاشات امروز یکی از شهروندان در اثر تیراندازی افراد ناشناس جان خود را از دست داده و در این میان، ۱۴ نفر از مردم و نیروهای حافظ امنیت، مجروح شدند.

همچنین دبیرخانه شورای تامین سیستان و بلوچستان در بیانیه شماره ۱ خود اعلام کرد: شرایط استان عادی است و از مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

در این بیانیه، شورای تامین ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان خصوصاً مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرد: با وجود تذکرات امام‌جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

در این اطلاعیه ضمن قدردانی از مردم شریف و بابصیرت استان و علماء، معتمدان و ریش‌سفیدان، شرایط استان عادی اعلام و از مردم متدین زاهدان درخواست شده تا هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را با دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha