همکاری بین اتحادیه قرآن و آموزش و پرورش همدان
کد خبر: 4094692
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
در راستای اجرای سند قرآنی

همکاری بین اتحادیه قرآن و آموزش و پرورش همدان

جلسه مشترک قائم مقام دبیرخانه شورای استان همدان و معاونت پرورش اداره‌کل آموزش و پرورش همدان با هدف اجرای برش دستگاه آموزش و پرورش در خصوص سند قرآنی استان برگزار شد.

جلسه اتحادیه قرآن دفتر امام جمعه همدانجواد سعیدی، قائم مقام شورای قرآن استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از برگزاری جلسه مشترک قائم مقام دبیرخانه شورای استان و معاونت پرورش اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان به منظور اجرای سند قرآنی که در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این جلسه با هدف اجرای برش دستگاه آموزش و پرورش در خصوص سند قرآنی مصوب شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد.

وی افزود: مقرر شد در تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه قرآن و عترت استان با آن کل آموزش و پرورش در راستای اجرای هر چه بهتر سند قرآنی صورت پذیرد، همچنین قرار شد کلیه دارالقرآن‌های اداره کل در سطح استان همکاری لازم را با موسسات و همچنین تشکل‌های قرآن و عترت استان به منظور اعزام مربیان متخصص داشته باشند.

سعیدی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد دوره‌های آموزشیار ویژه معلمان آموزش و پرورش با اولویت معلمان قرآنی و پرورشی در سال جاری برگزار شود و به منظور تشویق و ترغیب معلمان برای شرکت در دوره‌ها، ساعاتی به عنوان ضمن خدمت آنها لحاظ شود.

وی بیان کرد: قرار شد در جلسه آینده، معاونت‌های مربوطه ابتدایی و متوسطه جهت برنامه ریزی بهتر و اجرای طرح‌های مصوب در سند حضور داشته باشند. پیشنهاد شد از فضاهای آموزشی مدارس به منظور فعالیت‌های قرآنی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استفاده و از فضای اردوگاه‌ها، سالن های ورزشی، امکانات فرهنگی و ... اداره کل آموزش و پرورش استان جهت فعالان قرآنی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha