مسابقات قرآن و عترت در رامسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4094627
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

مسابقات قرآن و عترت در رامسر برگزار می‌شود

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی رامسر بیست و هفتمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از مازندران، از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌شود.

استادان علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات در بخش آزمون کتبی می‌توانند در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه، ثبت نام کنند.

در بخش کتبی دانشجویی، دانشجویان در رشته‌های ترجمه و تفسیر، حفظ مفاهیم قرآن کریم، آشنایی به نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، احادیث سیره معصومان(ع)، احکام، سبک زندگی و پرسمان زندگی، جهت شرکت در این دوره از مسابقات می توانند ثبت نام به عمل آورند.

در بخش شفاهی که شامل حال استادان، کارکنان و دانشجویان می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های، حفظ 5، 10 ،20 ، 30 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل ثبت‌نام کنند.

در بخش اذان، ویژه دانشجویان و کارکنان، بخش تواشیح ویژه آقایان دانشجو و بخش دعاخوانی و مداحی ویژه دانشجویان، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند ثبت نام به عمل آورند.

مهلت ثبت‌نام  این دوره از مسابقات تا دهم آذرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به  لینک Qmobin.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha