دشمن به‌دنبال تغییر اراده مردم است
کد خبر: 4094598
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

دشمن به‌دنبال تغییر اراده مردم است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقات اخیر نشانه انفعال دشمن است، گفت: دشمن سعی دارد که دستگاه محاسبات ذهن مردم را دچار اختلال کرده تا با تکیه بر روایت‌های غلط، آن‌گونه که آنها می‌خواهند مردم محاسبه کنند، تصمیم بگیرند و اقدام کنند؛ یعنی به‌دنبال تغییر اراده مردم هستند.

عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه، سوم آبان در جمع مردم بروجرد، اظهار کرد: دشمنان ملت ایران بعد از شکست در جنگ‌های گوناگون در زمین، هوا، دریا و تهدیدات مختلف، امروز با جنگ شناختی به میدان آمده‌اند تا نگرش‌ها، باورها، اعتقادات و درک مردم را آن‌گونه که می‌خواهند مهندسی کنند که قطعاً در این جنگ هم شکست خواهند خورد.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند که حریف اراده ملت ایران نمی‌شود، بنابراین سعی دارد که دستگاه محاسبات ذهن مردم را دچار اختلال کرده تا با تکیه بر روایت‌های غلط، آن‌گونه که آنها می‌خواهند مردم محاسبه کنند، تصمیم بگیرند و اقدام کنند؛ یعنی به‌دنبال تغییر اراده مردم هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه اتفاقات اخیر حاکی از عصبانیت دشمنان ایران از پیشرفت‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، اعتقادی، فرهنگی و دیپلماسی خارجی بوده و در واقع نشانه انفعال دشمن است، اضافه کرد: آسیب ضعفی است که مورد غفلت قرار گرفته و برای رفع آن برنامه‌ریزی متمرکز صورت نگرفته باشد.

وی افزود: تهدید بر آسیب سوار می‌شود و در واقع آسیب، بستر تهدید بوده و اینکه گفته می‌شود در دل تهدید فرصت نهفته است علت این بوده که ما را متوجه ضعف‌های مورد غفلت قرار گرفته، می‌کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه با اهتمام و تمرکز می‌توان ضعف‌ها را برطرف و تهدید را به فرصتی برای قدرت و پیشرفت کشور تبدیل کرد، ادامه داد: باید اقتصاد کشور را تقویت کرد و اشتغال را رونق داد و از طرفی باید به میان مردم رفت و فاصله با مردم را کم و از نزدیک پای حرف آنها نشست و همراه و همیار مردم شد، همچنین باید پرسش‌های جوانان را پاسخ داد و ابهامات را برطرف کرد.

انتهای پیام
captcha