دوره آموزشی «جستجوی آرامش در آیات الهی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4092011
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

دوره آموزشی «جستجوی آرامش در آیات الهی» برگزار می‌شود

دوره «جستجوی آرامش در آیات الهی» از سوی مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم به صورت آفلاین برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «جستجوی آرامش در آیات الهی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، دوره جستجوی آرامش در آیات الهی از سوی مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن استان قم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

این دوره به صورت رایگان در دو سطح یک و دو به صورت آفلاین از 26 مهرماه به مدت 40 روز آموزشی برگزار خواهد شد. ایمان به بقای روح، دنیای فانی، خلوص، توجه به خداوند، هدایت، سحرخیزی، شناخت مردم، عقل و تفکر، بت نفس، امر به معروف و نهی از منکر و اقسام آن، جهاد با نفس، آینده‌نگری، مردم و تسلیم بودن در برابر خداوند، بی‌اعتباری دنیا، آزادگی و آرامش، خودشناسی، زندگی ابدی و ... از جمله سرفصل‌های این دوره است.

متقاضیان می‌توانند محتوای این دوره آموزشی در قالب فایل‌های صوتی، تصویری و متن به صورت آفلاین بهره‌مند شوند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://davatejahani.ir، بخش دوره‌های کسب آرامش مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، مجمع بین‌المللی دعوت جهانی به قرآن از سوی جمعی از متخصصان و کارشناسان این عرصه در قم فعالیت می‌کند و دوره‌هایی چون آموزش روخوانی و تجوید قرآن، آموزش ترجمه و مفاهم، آموزش نکات تدبری و معارفی قرآن، راه‌های کسب آرامش، تربیت دینی فرزندان، دوره‌هایی با عنوان اسلام در مسیر تاریخ و اقتصاد اسلامی را با محوریت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

مجمع بین‌المللی دعوت جهانی قرآن کریم در قم، خیابان بسیج، کوچه ۳، پلاک ۳۰ قرار دارد.

همچنین کانال این مجمع در پیام‌رسان ایتا به نشانی admin_channels است.

انتهای پیام
captcha