آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است
کد خبر: 4091761
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است، گفت: بخشی از جوانان نیز منتقد و معترض وضع موجود هستند اما با حرکت‌های آشوبگرانه و اغتشاشات، همراهی نکردند؛ زیرا اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در نشست نقش نخبگانی استادان دانشگاه‌های استان لرستان که عصر پنج‌شنبه، ۲۱ مهر به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: در ۲۵ روز گذشته تعداد افرادی که به کف خیابان‌ها آمدند بسیار کمتر از آن‌ چیزی بود که دشمن در فضای مجازی در راستای جنگ نرم، علیه نظام جمهوری اسلامی و کشور، تبلیغ می‌کرد و نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم، به‌دنبال بزرگ‌نمایی بیش از حد حوادث و رویدادهای داخلی، علیه منافع کشور و نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه تعداد افرادی که به کف خیابان‌ها آمدند در مقایسه با مجموع جمعیت کشور و جمعیت جوان کشور، تعداد بسیار اندکی بوده است درمی‌یابیم که گفتمان انقلاب اسلامی ایران، یک گفتمان اثرگذار و قوی است.

کشکولی با بیان اینکه بخش اکثر و اعظم جوانان کشور از آمدن به کف خیابان‌ها استقبال نکردند و این گویای شکست و ناکامی دشمن است، ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن به‌دنبال انواع دشمنی‌ها با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: بخشی از جوانان نیز منتقد و معترض وضع موجود هستند اما با حرکت‌های آشوبگرانه و اغتشاشات، همراهی نکردند؛ زیرا اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد و اکثریت قریب به اتفاق جوانان، مخالف آشوب و اغتشاش هستند؛ زیرا آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است.

کشکولی، گفت: انقلاب اسلامی بازگرداندن حاکمیت دین به عرصه سیاست و حکومت بود و این باعث دشمنی جریان‌های لیبرالیستی و کمونیستی با مبانی و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شد که تا امروز هم تداوم داشته است.

گفتنی است در این نشست از برگزیدگان طرح اندیشه تمدن‌ساز و خانواده معظم شهید مدافع امنیت، سرهنگ دوم داوود عبدالهی، تقدیر شد.

استادان دانشگاه‌ها و مراکز مختلف آموزش عالی استان لرستان نیز دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مرتبط با نقش نخبگانی اساتید بیان کردند.

این نشست را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و سازمان بسیج اساتید استان لرستان برگزار کرد.

انتهای پیام
captcha