جایگاه شهدا جایگاه صدقین در نزد خداست
کد خبر: 4090622
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

جایگاه شهدا جایگاه صدقین در نزد خداست

رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر با بیان اینکه درسی که از دفاع مقدس می‌گیریم ایستادگی است، دشمن می‌خواهد یاد شهدا نباشیم، یادی از اسلام، انقلاب، امام و قرآن نباشد، گفت: شهدا انتخاب شده بودند تا به جایگاهی که خدا برای صدیقین تعیین کرده برسند.

احمد فراهانی رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات ملایربه گزارش ایکنا از همدان حجت‌الاسلام احمد فراهانی، رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر امروز 17 مهرماه در يادواره شهید همدانی در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید همدانی اظهار کرد: رسیدن به درجات بالا در بندگی خداست.

وی افزود: دو دسته بنده داریم یکی عبادالله و دیگر بنده‌های شیطان که دسته سومی وجود ندارد. شهدا به اوج بندگی رسیدند، بر سر پیمان خود ماندند و با خدا معامله کردند لذا پاسخ خون شهدا با خداست.

فراهانی با اشاره به اینکه نسل جوان امروز با غیرتی که دارد ادامه دهنده مسیر شهداست، بیان کرد: نسلی که دفاع مقدس را ندیده اما فرهنگ ایثار و شهادت در وجودش جوانه زده و در ادامه جهاد در راه خدا جزو شهدای مدافع حرم یا شهدای امنیت است؛ این نسل انتخاب شده از سوی خدا است.

وی با استناد به سخنی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که بیان کرد «اگر می‌خواهی شهید بشوی باید بدانی شهادت چیست»، گفت: به فرموده شهید مطهری نیز اجر جهاد در راه خدا شهادت است، اگر امثال سردار همدانی‌ها که سال‌ها جبهه‌ دفاع مقدس و جبهه‌های مختلف را دیدند و حضورشان ارزشمند بود شهید نمی‌شدند چه می‌شد باید گفت اینها انتخاب شده بودند تا به جایگاهی که خدا برای صدیقین تعیین کرده برسند.

این راوی دفاع مقدس با بیان خاطرات شهید همدانی گفت: اینها با دل به خدا وصل هستند و خوشا به حال آن‌هایی که با شهادت میهمان خدا می‌شوند و این حال خوش نصیب هر کسی نمی‌شود.

فراهانی تصریح کرد: اگر امروز برای شهدا مراسم می‌گیریم به معنای این است که باید ایستادگی کرد، همان طور که شهدای ما در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند و لحظه‌ای کوتاه نیامدند ما نیز باید ثابت قدم باشیم.

وی گفت: درسی که از دفاع مقدس می‌گیریم ایستادگی است، دشمن می‌خواهد یاد شهدا نباشیم، یادی از اسلام، انقلاب، امام و قرآن نباشد. دشمن ما که همان آمریکا و ایادی آن هستند باید بدانند این ملت همان ملت سال 57 است و امروز هم با همان شعور، خروش و ندای مرگ بر آمریکا و منافق را سر می‌دهند.

فراهانی با اشاره به اینکه در سال‌های ابتدایی انقلاب ملت فقط جبهه مجاهدین خلق را می‌شناخت اما امروز اشکال منافقین دیده شده است، گفت: امروز هر کس با هر نگاهی در مقابل اندیشه‌های اسلام و ولایت بایستد و یا نافرمانی کند در جمع منافقین است، قطعا مردم خط خود را از منافقین جدا خواهند کرد.

رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر ابراز کرد: درجریانات اخیر دشمنان و دست پرورده‌های آنها قصد براندازی داشتند و شعار فوت یک خانم بهانه بود و این را خودشان اعتراف کردند و با دسیسه‌های که داشتند، در واقع خصلت‌هایی که این دشمنان دارند شیطانی است.

وی با بیان اینکه شیطان هر لحظه در حال دسیسه است و امیرالمؤمنین علی(ع) نیز به آن اشاره کرد و بیان کرد: باید حواسمان باشد انسانها در حالا غربال شدن هستند و طی 43 سال گذشته خیلی‌ها که سوار بر قطار انقلاب بودند پیاده شدند دشمن ما را از اسلام و انقلاب نا امید نکند. بسیاری از افراد چهره‌های نفاق خود را نشان دادند و در جریان فتنه دچار گرفتاری و آسيب شدند.

انتهای پیام
captcha