دشمن از اجتماعات مؤمنین ترس دارد
کد خبر: 4090217
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

دشمن از اجتماعات مؤمنین ترس دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دشمن از اجتماعات مؤمنین و مسلمین ترس دارد.

حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالیحجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: در روایتی آمده است که امام حسن عسکری(ع) فرموده‌اند هیچ امامی به اندازه من آزار و اذیت نشده است. در دوران ائمه بزرگوار دشمنان متعددی در مقابل آن‌ها ایستادند و مانع فیض بردن مردم از ائمه شدند.

وی با با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ بوده است و کارِ دشمن نیز دشمنی کردن است، ادامه داد: مؤمنین و مسلمین هرچقدر آگاه‌تر و اثرگذارتر باشند، نوای حق راحت‌تر به گوش آن‌ها خواهد رسید.

حجت‌الاسلام رفیعی با تأکید براینکه هرگاه انحرافی در جامعه رخ داده از طرف افراد خودی بوده، اضافه کرد: برای رسیدن به دوره ظهور ولی عصر(عج) مقدماتی لازم است که امام خمینی(ره) برای رسیدن به ظهور مسئله تمدن اسلامی را مطرح کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در تمدن اسلامی باید به گونه‌ای رفتار کرد که معانی و مبانی اسلامی به صورت گسترده در اقصی نقاط این جهان دیده و شنیده شود، تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی جهان به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود و دو مستکبر غربی و شرقی در حال قدرت‌نمایی بودند که پس از انقلاب اسلامی قطب اسلام ناب مطرح شد.

حجت‌الاسلام رفیعی با بیان اینکه اغتشاشات نتیجه بی‌اثر قدرت‌نمایی غرب و شرق است، افزود: در سال‌های اخیر شاهد شکست قدرت‌نمایی‌های غرب و شرق در منطقه بوده‌ایم و باید تمام تلاش خود را در جهت مبارزه با مستکبران به کار بگیریم و نقش و جایگاه خود را در جامعه به خوبی بشناسیم.


وی با تأکید براینکه مقام معظم رهبری مسئله جهاد تبیین را برای همگان لازم و ضروری می‌دانند، اظهار کرد: جهاد تبیین مختص به عده خاص نیست و همگان باید دغدغه دین و اسلام را داشته باشند تا بتوانیم در مسیر مطلوب گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در راهپیمایی اربعین و حضور میلیونی مردم در صحنه یک مقصد نهایی را برای همگان به دنبال دارد، تصریح کرد: اگر در جامعه کنونی جوانی گرفتار شبهات می‌شود و فریب رسانه‌های غربی را می‌خورد، به علت عدم شناخت کامل از دین است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در جهاد تبیین به مسئله خودسازی، جامعه پردازی تأکید کرده‌اند، بیان کرد: دشمن از اجتماعات مؤمنین و مسلمین ترس دارد و امروز نیز باید همه افراد جامعه در جهت منویات مقام معظم رهبری حرکت کنند تا برای رسیدن به مقصد نهایی از مسیر درست بگذریم.

انتهای پیام
captcha