نهادهای اداری زمینه حضور گروه‌های جهادی را فراهم کنند
کد خبر: 4088564
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

نهادهای اداری زمینه حضور گروه‌های جهادی را فراهم کنند

استاندار یزد بسیج را یک نعمت بزرگ در جامعه بیان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای اداری باید زمینه حضور نیروهای بسیجی و جهادی را در قالب مدل‌های تعریف شده فراهم کنند.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 6 مهرماه در کارگروه بسیج سازندگی استان یزد اظهار کرد: بسیج یک نعمت بزرگ است و کفران نعمت آن ما را از خدمات محروم می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج ظرفیت بی‌بدیل مردمی است که از گذشته تاکنون هر کجا مشکلی بوده، حضور قدرتمند بسیج و نیروی کلان مردمی آن را حل کرده است.

استاندار یزد گفت: اقدامات جهادی که در قالب بسیج سازندگی و سایر واحدهای بسیج انجام می‌شود، هر کدام در برابر یکی از دستگاه‌های دولتی با آن همه توان و نیرو و تجهیزات قابل ارزیابی و مقایسه است.

وی ادامه داد: ستون‌های اصلی گروه‌های جهادی عشق، ایمان، بصیرت و همت است که روز به روز گفتمان و اقدامات جهادی و شجره طیبه بسیج سازندگی که حلقه وصل میان امام و امت است، تقویت می‌شود.

فاطمی گفت: تشکیل این جلسات و پیگیری مصوبات آن می‌تواند روز به روز مقوم کار باشد بنابراین درخواست دارم مصوبات به جد پیگیری شود و همه دستگاه‌ها زمینه حضور نیروهای بسیجی و جهادی را در قالب مدل‌های تعریف شده فراهم کنند.

یادآور می‌شود در این نشست که با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، از ۵۵ طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در شهر‌های یزد، ابرکوه، تفت، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و میبد بهره‌برداری شد.

انتهای پیام
captcha