برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در ملایر
کد خبر: 4086858
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

جشن عاطفه‌هاعلی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، کمیته امداد همه ساله به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی با عنوان «جشن عاطفه‌ها» اقدام کرده است.

وی از برپایی دو پایگاه اصلی جشن‌عاطفه‌ها در میدان امام و پارک چمران همزمان با هفته آخر شهریور خبر داد و گفت: همچنین این برنامه در پایگاه‌های نماز جمعه اجرا می‌شود.

خراسانی با اشاره به توزیع 30 هزار بسته در مدارس شهرستان ملایر همزمان با بازگشایی مدارس، بیان کرد: در یکی از مدارس زنگ عاطفه‌ها به‌صورت نمادین به صدا درخواهد آمد. همچنین به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است که کمک‌های خود را برای جشن عاطفه‌ها داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ مرکز نیکوکاری با مجوز و زیر پوشش کمیته امداد ملایر فعال است، گفت: این مراکز نیز نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اقدام می‌کنند.

خراسانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی را داشته باشیم، اظهار کرد: به محض جمع‌آوری و بسته‌بندی، این کمک‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند. همچنین ۱۷۰ دانشجوی تحت پوشش این نهاد کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha