انتصاب سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4086854
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

انتصاب سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کشور طی حکمی محمد مؤمنی شهرکی را به سمت سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای واحد چهارمحال‌و‌بختیاری و آموزشکده فنی‌و‌حرفه‌ای پسران شهرکرد منصوب کرد.

انتصاب جدید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد چهارمحال و بختیاری، عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور طی حکمی محمد مؤمنی شهرکی را به سمت سرپرست دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای واحد چهارمحال و بختیاری و آموزشکده فنی‌و‌حرفه‌ای پسران شهرکرد منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای محمد مؤمنی شهرکی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان«سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد واحد استان چهارمحال و بختیاری و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌های اسلامی با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری»، در پیگیری ماموریت‌های محوله و جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید. 

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

همچنین، از سوی خسرویان از زحمات علی دهقانی فیل‌آبادی در دوران مسئولیت خود به عنوان رئیس دانشگاه فنی‌‌و‌حرفه‌ای واحد استان چهارمحال و بختیاری و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهرکرد تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha