برگزاری پویش «باز آمد بوی ماه مدرسه» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4086608
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

برگزاری پویش «باز آمد بوی ماه مدرسه» در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری پویش «باز آمد بوی ماه مدرسه» به‌مناسبت آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد.

پویش دانش آموزی بوی ماه مدرسه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، ارشاد شاهقلی‌، رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر، گفت: پس از دو سال، مهرماه امسال بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌ها به صورت کاملاً حضوری را شاهد خواهیم بود که به همین مناسبت اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان در نظر دارد به منظور ایجاد شور و شوق بین دانش آموزان و زنده کردن خاطرات بین خانواده‌ها پویش «باز آمد بوی ماه مدرسه» را برگزار کند.

شاهقلی با بیان اینکه این پویش در راستای اشاره به جایگاه معلم و مدرسه در جامعه برگزار می‌‌شود، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فیزیکی مدارس نشان داد در نظام تعلیم و تربیت هیچ روشی جای آموزش حضوری در مدرسه و کلاس درس را نمی‌تواند بگیرد، حضور در کلاس و مدرسه تأثیر بسیاری بر یادگیری و شخصیت اجتماعی دانش آموزان دارد، حضور در جمع می‌تواند رفتارها و تعاملات دانش آموزان را در جامعه افزایش دهد.

وی گفت: پویش «باز آمد بوی ماه مدرسه» در قالب ارسال نماهنگ و موشن گرافی با محوریت بیان احساسات دانش‌آموزان و معلمان از بازگشایی مدارس و پایان دوران آموزش مجازی در دو گروه دانش‌آموزان و معلمان برگزار می‌شود.

شاهقلی تأکید کرد: نماهنگ‌ها و موشن‌گرافی‌های تولید شده باید حداقل یک و حداکثر سه دقیقه باشند.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید نماهنگ‌ها و موشن گرافی‌ها را به صورت فایل به همراه مشخصات کامل فرستنده حداکثر تا روز پنج شنبه هفتم مهرماه در شبکه شاد، به شماره 09134801031 ارسال نمایند.

شاهقلی گفت: تمامی آثار ارسالی در شبکه‌های مجازی آموزش و پرورش استان به آدرس @meduchb نمایش داده خواهد شد و به سه اثر برتر در هر گروه لوح تقدیر و جایزه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha