44 هزار دانش‌آموزکلاس اول گلستانی امسال به مدرسه می‌روند
کد خبر: 4086518
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
درسال تحصیلی جدید؛

44 هزار دانش‌آموزکلاس اول گلستانی امسال به مدرسه می‌روند

دبیرستاد پروژه مهرگلستان با بیان‌اینکه 44 هزار دانش‌آموزکلاس اولی امسال در مدارس حاضر می‌شوند، تصریح کرد: 31 شهریورماه جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها و سال تحصیلی جدید نیز روز شنبه دوم مهر به صورت متمرکز با حضور استاندار گلستان و مسئولین در یکی از هنرستان استان آغاز خواهد شد.

بازگشایی مدارس و حضور دانش اموزان کلاس اولی در گلستانمحمدتقی قلی‌نژاد، دبیر ستاد پروژه مهر گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: با توجه به حضوری بودن مدارس 30 شهریور جشن غنچه‌ها ویژه پیش‌دبستانی و همزمان با سراسر کشور 31 شهریورماه جشن شکوفه‌ها ویژه کلاس اولی‌ها برگزار و سال تحصیلی جدید نیز از روز شنبه دوم مهر به صورت متمرکز با حضور استاندار گلستان و مسئولین در یکی از هنرستان استان آغاز خواهد شد.

دبیرستاد پروژه مهر گلستان با اشاره به اینکه برنامه‌‍ریزی‌های لازم برای بازگشایی مدارس انجام شده است، افزود: با توجه به تمهیدات انجام شده امسال کسری معلمین را با استفاده از معلمین بازنشسته و اضافه کار و بخشی دیگر توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 تامین شده و در حال حاضر همه مدارس استان معلم دارند و مشکلی از این بابت نداریم.

قلی‌نژاد با بیان‌اینکه 44 هزار دانش‌آموز کلاس اولی امسال در مدارس حاضر می‌شوند، تصریح کرد: امسال آموزش در مدارس حضوری خواهد بود و همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع باید در کلاس‌های درس در مدارس حاضر شوند.

دبیرستاد پروژه مهر گلستان بیان کرد: کتاب‌های درسی براساس ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه مرتبط با توزیع کتب درسی از طریق عامل‌های فروش در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

قلی‌نژاد با بیان‌اینکه بیش از 90درصد دانش‌آموزان گلستانی واکسن دریافت کردند، افزود: با توجه به افت تحصیلی برخی دانش‌آموزان در ایام کرونا تابستان امسال کلاسهای تشویق یادگیری ویژه دانش‌آموزان برگزار شد که بیش از  20 درصد دانش آموزان در این کلاس‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha