مدارس کانکسی بیش از 10 دانش آموز در هشترود بر چیده می‌شوند
کد خبر: 4085063
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
نماینده هشترود در مجلس شورای اسلامی:

مدارس کانکسی بیش از 10 دانش آموز در هشترود بر چیده می‌شوند

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: مدارس کانکسی هشترود که تعداد دانش آموزانش بیش از 10 نفر هستند بر چیده می‌شوند

مدارس کانکسی، هشترودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سید حمزه امینی، نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، امروز، 21 شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود، گفت: مدارس کانکسی هشترود که تعداد دانش آموزانش بیش از 10 نفر هستند بر چیده شده و به مراکز آموزشی ثابت ارجاع داده می شوند.

وی خاطر نشان کرد: رتبه بندی معلمان بعد از کش و قوس‌های فراوان اجرائی شد انتظار ما این است که فرهنگیان نیز باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند تا دانش آموزان را بیش از پیش به تحصیل رو به پیشرفت الزام کنند.

امینی، افزود: ملزم کردن دانش‌آموزان به تحصیل در رشته‌ای که باب میلشان نیست، یک جفای بزرگ در حق دانش آموز است و سرنوشت دانش آموز را تحت الشعاع قرار می دهد.

علیرضا توری، فرماندار هشترود نیز در این جلسه با تشکر از تلاشهای نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی مبنی بر توجه بیشتر به آبادانی منطقه، خاطر نشان کرد: تمامی اقداماتی که برای اجرائی کردن هر چه بهتر پروژه مهر لازم است باید توسط ادارات متولی انجام گیرد.

وی یادآور شد: آماده سازی محیط مدارس، تجهیز مدارس، حل کردن مشکلات مربوط به ثبت نام و سایر موارد و مشکلات مربوط به دانش آموزان باید حلّ و فصل گردد.

انتهای پیام
captcha