آمادگی صدا و سیمای لرستان برای پوشش مراسم اربعین
کد خبر: 4083778
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

آمادگی صدا و سیمای لرستان برای پوشش مراسم اربعین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: در بخش‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی برای تولید برنامه‌های اربعین حسینی و پوشش مراسم در داخل و خارج کشور برنامه‌ریزی شده است.

علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان، در جلسه مشترک کمیته اطلاع‌رسانی فرهنگی و آموزش اربعین که امروز، ۱۵ شهریور در صدا و سیمای مرکز لرستان برگزار شد، بر آمادگی این کمیته‌ها در پوشش رسانه‌ای همایش اربعین حسینی تأکید شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام طباطبایی، مسئول کمیته فرهنگی و آموزش ستاد اربعین حسینی لرستان از آمادگی  کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش برای پوشش رسانه‌ای اربعین حسینی در داخل کشور و همچنین در کشور عراق خبر داد و گفت: حرکت بزرگ اربعین حسینی یک حرکت فرهنگی و تجمع انسانی است که پوشش رسانه‌ای آن در رسانه‌های داخلی و خارجی موجب ترویج ارزش‌های اسلامی می‌شود.

علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیمای لرستان برای پوشش مراسم اربعین حسینی آمادگی کامل را دارد، گفت: درحوزه خبر، صدا، سیما و فضای مجازی برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید برنامه‌های ستاد اربعین حسینی و پوشش این مراسم در داخل و خارج از کشور انجام شده است.

اصغر حقی ‌پور، رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در توجه به عتبات عالیات و بازسازی حرم‌های مطهر، اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی با برپایی ۸۰ موکب در داخل کشور و عراق آماده پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی است.

فریبا ولی‌پور، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری لرستان نیز در این جلسه با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ فرزندآوری و افزایش جمعیت، گفت: انعکاس حضور زنان و مادران به همراه فرزندان در همایش بزرگ اربعین حسینی نقش مهمی در ترویج و جایگاه خانواده و فرزندآوری دارد.

انتهای پیام
captcha