محدودیت‌های ترافیکی اربعین در محورهای مواصلاتی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4083575
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

محدودیت‌های ترافیکی اربعین در محورهای مواصلاتی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از اعمال محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی (ع) در محور‌های مواصلاتی استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و خوزستان از امروز، ۱۵ شهریورماه خبر داد.

محدودیت های ترافیکی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سيدغلامعلی نوربخش، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری با تسليت به مناسبت فرا رسیدن اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: به منظور افزايش ايمنی و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای برگزاری مراسم اربعين حسينی، محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، تردد همه اتوبوس‌ها از ساعت 7 امروز 15 شهریورماه تا ساعت 7 روز جمعه مورخ یکم مهرماه در محور هفتگل ـ باغملك - ايذه - دهدز - شهركرد و بالعكس ممنوع است و مسير اهواز - انديمشک – خرم‌آباد - اليگودرز - اصفهان - شهركرد به‌عنوان مسير جايگزين تعيين شده است.

نوربخش تصریح کرد: همچنین تردد همه خودروهای ترانزيت و کاميون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت 7 امروز تا ساعت 7 روز جمعه، یکم مهرماه در محورهای منتهی به مرزهای درگير طرح اربعين برابر مصوبه دومين جلسه کميته هماهنگی اجرای طرح‌های ويژه ترافيکی در سال 1401، ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان افزود: تردد همه تاکسی‌های درون‌شهری اعم از ون و سواری در مدت اجرای طرح اربعين 1401 در طی مدت یاد شده، در محورهای خارج از شهر ممنوع است.

نوربخش با تصریح اینکه در صورت بروز مشکلات ترافيکی در استان‌های درگير مراسم اربعين و بر اساس تدابير ابلاغی، محدوديت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نيز اعمال خواهد شد، گفت: علاوه بر محدوديت‌های پيش بينی‌شده در محورهای منتهی به مرزهای درگير طرح اربعين، در صورت افزايش حجم تردد و عدم گنجايش سطح راه و به منظور تخليه بار ترافيكی محدوديت‌هايی به صورت روزانه و مقطعی برای انواع خودروها در اين محورها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha