خدمت‌رسانی گروه جهادی هلال‌احمر زنجان در روستای والایش سلطانیه
کد خبر: 4083397
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

خدمت‌رسانی گروه جهادی هلال‌احمر زنجان در روستای والایش سلطانیه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: گروه جهادی پایگاه بسیج هلال‌احمر استان اقدام به ارائه خدمات به بیش از 60 نفر از اهالی روستای والایش شهرستان سلطانیه کردند.

گروه جهادی هلال‌احمر زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، سید قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، ظهر امروز، 14 شهریورماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه گروه جهادی پایگاه بسیج شهدای گمنام جمعیت هلال‌احمر استان، اقدام به ارائه آموزش کمک‌های اولیه، خدمات مامایی، معاینات فیریکی و بهداشت محیط در روستای والایش سلطانیه کردند، گفت: هدف از ارائه این خدمات به اهالی روستای والایش شهرستان سلطانیه، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس هم‌نوعی و نیز اعتلای فرهنگ داوطلب‌محوری بین مردم است.

وی با بیان اینکه گروه جهادی پایگاه بسیج شهدای گمنام هلال‌احمر استان به بیش از 60 نفر از بانوان و کودکان روستای والایش خدمات رایگان دادند، تاکید کرد: در این خدمت کودکان روستا معاینه فیزیکی رایگان شدند. آموزش و خدمات مامایی نیز از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی هلال احمر بود.

این مسئول عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان علاوه بر این، اقدام به اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم می‌کند که از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است که با استقبال عمومی مواجه شده و در تلاش هستیم تا این طرح در روستاها و دیگر مناطق دورافتاده کم برخودار نیز اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تصریح کرد: گروه جهادی پایگاه بسیج شهدای گمنام جمعیت هلال احمر استان با همکاری حوزه بسیح کارمندان و ادارات حضرت امام خمینی (ره) استان، معاونت امداد و نجات، معاونت داوطلبان، معاونت آموزش و معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر استان، هلال‌احمر شعبه زنجان، دهیار و مسئول خانه هلال این خدمات را به مناسبت هفته دولت ارائه دادند که با استقبال بانوان روستا مواجه شد.

انتهای پیام
captcha