برقراری پرواز مستقیم ارومیه _نجف در اربعین حسینی
کد خبر: 4083202
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

برقراری پرواز مستقیم ارومیه _نجف در اربعین حسینی

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی از برقراری پرواز مستقیم ارومیه _نجف به مناسبت اربعین حسینی از 24 شهریور خبر داد.

پروازهای اربعینبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدعلی نائل قراملکی، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۲۴ شهریور ماه با انجام دو پرواز رفت و برگشت عهده‌دار انجام پرواز اربعین از فرودگاه ارومیه خواهیم بود.

وی افزود: طبق برنامه اعلام شده، پرواز فوق در تاریخ‌های ۲۴ و ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ به‌صورت رفت و برگشت جهت اعزام و پذیرش زائران حسینی استان آذربایجان غربی انجام می‌شود.

قراملکی با اشاره به برقراری مجدد پروازها در مسیر ارومیه_ استانبول _ارومیه از فرودگاه ارومیه، عنوان کرد: از دهم شهریور ماه، این پروازها در مسیر استانبول از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه از سر گرفته شده است که طبق برنامه اعلام شده، این پروازها روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته در مسیر ارومیه-استانبول و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پرواز ارومیه_اربیل_ارومیه از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه انجام می‌شود، گفت: طبق برنامه اعلام شده، این پروازها هر هفته در روزهای دوشنبه در ساعت ۱۰ از فرودگاه شهید باکری ارومیه به مقصد اربیل و پرواز برگشت نیز در همان روز ساعت ۱۲ ظهر از فرودگاه اربیل انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام
captcha