اجلاسیه ملی جهادگران با حضور مسئولان کشوری آغاز شد
کد خبر: 4083045
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
در فردوس

اجلاسیه ملی جهادگران با حضور مسئولان کشوری آغاز شد

اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با سالروز حضور جهادی رهبر معظم انقلاب در فردوس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و شماری از مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان فردوس آغاز شد.

اجلاسیه ملی جهادگرانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، اجلاسیه ملی جهادگران امروز، ۱۳ شهریورماه به‌مناسبت گرامیداشت حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی به زلزله‌زدگان، با حضور معاول اول رئیس‌جمهور، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری، استاندار خراسان‌جنوبی، نخبگان و گروه‌های جهادی از سراسر کشور در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان فردوس آغاز شد.

سخنران ویژه این مراسم، معاون اول رئیس‌جمهور است. ۶۰۰ نخبه جهادی در اجلاسیه ملی جهادگران حضور دارند و محوریت اجلاسیه حرکت جهادی رهبر معظم انقلاب در زلزله سال ۱۳۴۷ فردوس است. 

همچنین در این مراسم از کتاب «دوباره فردوس» که روایتی از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و خدمات جهادی ایشان در آن ایام است، رونمایی خواهد شد. این کتاب به قلم سید‌علیرضا مهرداد نوشته شده و اولین بار خاطرات و اسناد منتشر نشده از رهبر معظم انقلاب در موضوع حضور ایشان در زلزله فردوس سال ۱۳۴۷ منتشر می‌شود.

در سال ۴۷ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به‌عنوان یک روحانی مردمی و دغدغه‌مند، پس از اطلاع از وقوع زلزله فردوس به این شهرستان سفر کردند و طی حضور دو ماهه در این شهر ضمن جمع‌آوری کمک‌های مختلف مردمی، پایگاه امداد روحانیت را ایجاد کردند و اقدامات مهمی را در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده فردوس سامان دادند.

انتهای پیام
captcha