اعزام کاروان اورژانس ۱۱۵ چهارمحال‌وبختیاری به مرز شلمچه
کد خبر: 4082927
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶

اعزام کاروان اورژانس ۱۱۵ چهارمحال‌وبختیاری به مرز شلمچه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اعزام کاروان اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری به مرز شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

کاروان اورژانس چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان، ارسلان خالدی‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با اشاره به اعزام کاروان اورژانس ۱۱۵ به مرز شلمچه، گفت: مراسم بدرقه این کاروان امروز ۱۲ شهریورماه با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از مدیران و تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی از محل مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان انجام شد.

وی افزود: از استان چهارمحال و بختیاری یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و یک موتورلانس با حضور ۱۴ نفر از تکنسین‌های زبده اورژانس ۱۱۵ در مرز شلمچه مستقر و به زائران حرم مطهر ابا عبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به وقفه‌ای که در اعزام زائران اربعین حسینی(ع) به علت شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر ایجاد شده بود، بیان کرد: هر ساله با توجه به تعداد سهمیه‌ای که از سوی اورژانس کشور به استان اعلام می‌شود، تکنسین‌های اورژانس از استان در مرز مستقر می‌شوند.

وی افزود: اتوبوس آمبولانس اعزامی به صورت مستقر و چهار دستگاه آمبولانس به عنوان کدهای فعال برای اعزام به محل‌های حادثه و موتورلانس اعزامی نیز به‌عنوان یکی از پر کاربردترین کدها در منطقه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

خالدی‌فر تصریح کرد: اورژانس چهارمحال و بختیاری این آمادگی را دارد در صورت اعلام نیاز، تجهیزات بیمارستان صحرایی اورژانس استان را به منطقه اعزام کند.

انتهای پیام
captcha