جشنواره قرآنی شهید تاجبخش در گتوند برگزار می‌شود
کد خبر: 4082748
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

جشنواره قرآنی شهید تاجبخش در گتوند برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند از خوزستان از برگزاری جشنواره تابستانه شهید تاج‌بخش از ابتدای شهریور خبر داد و گفت: این جشنواره قرآنی در دو مرحله منطقه‌ای و شهرستانی برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی شهید تاجبخشمصطفی مرادی، مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) شهرستان گتوند در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری جشنواره تابستانه شهید تاج‌بخش خبر داد و گفت: این جشنواره قرآنی که برای چهارمین سال برپا شده شامل رشته‌های حفظ قرآن، قرائت تحقیق، ترتیل، تفسیر و نهج البلاغه است.

وی با بیان این مسابقات ویژه پسران و در دو مرحله منطقه‌ای و شهرستانی طراحی شده است، افزود: برای مرحله اول، شهرستان را به پنج منطقه تقسیم کردیم. هر منطقه مسابقات خود را به صورت مستقل برگزار و برگزیدگان خود را تا تاریخ 31 شهریور به دارالقرآن معرفی می‌کند. برگزیدگان این پنج منطقه به مسابقات شهرستان (مرحله دوم) که 22 مهر برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند. 

به گفته مرادی، این جشنواره با هدف استعدادیابی و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در  مسابقات قرآن آموزش و پرورش برگزار شده است. 

گفتنی است، دارالقرآن امام صادق(ع) شهرستان گتوند از سال ۹۱ شروع به فعالیت کرده و مکان آن واقع در کمربندی جنوبی، خیابان وصال شیرازی این شهرستان است.

انتهای پیام
captcha