رسانه‌ها اثرات تجمع اربعین را در قالب‌های مختلف انعکاس دهند
کد خبر: 4082539
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

رسانه‌ها اثرات تجمع اربعین را در قالب‌های مختلف انعکاس دهند

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: پوشش لحظه‌ای همایش میلیونی اربعین، چهره سرشار از شور حسینی را برای مردم جهان به تصویر می‌کشد. فعالان رسانه‌ای باید از این توفیق معنوی به نحو احسن استفاده کرده و اثرات این تجمع بزرگ را در قالب‌های مختلف رسانه‌ای انتشار دهند.

عبدالمهدی حق شناس مسئول سازمان بسیج رسانه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، عبدالمهدی حق شناس، مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، روز گذشته، دهم شهریور  جمع خبرنگاران به تشریح تمهیدات بسیج رسانه سپاه کربلا برای اربعین پرداخت و گفت: مقوله اربعین به‌ صورت امری مهم مورد تعصب همگان قرار دارد و فضای این روز خودجوش در جامعه ایجاد شده است تا همگان به نوعی عرض ارادتی به ساحت قدسی سیدالشهدا(ع) داشته باشند.

وی افزود: پوشش لحظه‌ای همایش میلیونی اربعین، چهره سرشار از شور حسینی را برای مردم جهان به تصویر می‌کشد. فعالان رسانه‌ای باید از این توفیق معنوی به نحو احسن استفاده کرده و اثرات این تجمع بزرگ را در قالب‌های مختلف رسانه ای انتشار دهند.

حق شناس تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در استان نقش انکار ناپذیری در آگاهی بخشی عمومی، اطلاع رسانی صادقانه، پیشرفت و توسعه مفاهیم اخلاقی و فرهنگی در جامعه داشته و دارند، از این رو با تمهیدات انجام شده تصمیم گرفته شد تا برای حضور در آیین اربعین حسینی، رفت و برگشت خبرنگاران استان به مرز در قالب یک یا دو دستگاه اتوبوس انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با ارائه این مطلب که زمان حرکت اتوبوس به سمت مرز 18 شهریورماه و زمان برگشت 23 شهریورماه است بیان کرد: خبرنگاران استان می‌توانند برای نام نویسی در این حرکت عظیم فرهنگی به دفاتر بسیج رسانه در شهرستان‌ها مراجعه کنند تا از آخرین وضعیت اعزام مطلع شوند.

وی با تأکید بر لزوم رسانه‌ای شدن بیشتر اربعین این مانور عظیم مذهبی اظهار کرد: خبرنگاران استان برای اعزام به سفر زیارتی کربلا در ایام اربعین استقبال خوبی داشتند و امیدواریم در دوره‌های بعد ظرفیت بیشتری برای اعزام خبرنگاران به کربلا داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha