دولت در پی افزایش اعتماد اجتماعی است
کد خبر: 4081731
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

دولت در پی افزایش اعتماد اجتماعی است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دولت سیزدهم می‌خواهد اعتماد اجتماعی و عمومی که غرب‌دوستان در گذشته از بین بردند را برگرداند.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، هفتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت روز نهبندان و هفته دولت ضمن تسلیت ایام سوگواری ایام شهادت اهل بیت(ع)، اظهار کرد: در دعای افتتاح آماده است که میل و رغبت ما به‌سوی دولت کریمه است.

وی با بیان اینکه مردم نهبندان مردمی انقلابی، جهادی، متدین و ولایت‌مدار است که در 23 سال قبل در چنین روزی میزبان مقام معظم رهبری در این شهرستان بودند، افزود: کرامت اکتسابی نیازمند کوشش، تلاش و کار شبانه‌روزی بوده و مصداق بازر دولت کریمه، دولت امام زمان(عج) است که برای رسیدن به آن دولت باید مسیر هموار شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم رسیدن به دولت کریمه است، دولتی که اعضای آن اهل کار و تلاش جهادی باشند، بیان کرد: انتخاب درست مردم و روی کار آمدن دولت انقلابی، باعث پیشرفت کشور و شبانه‌روزی وقت گذاشتن برای مردم است.

قناعت تصریح کرد: پیش نیاز رسیدن به دولت کریمه تلاش و کوشش است که در فضای کنونی کشور که تعامل بسیار خوبی بین سران سه قوه برای کار و تلاش هستیم؛ از این فرصت بسیار خوب برای جبران عقب‌ماندگی استان باید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری شاهد فتح قله‌های فراوان در جهان هستیم و امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان در حال فتح قله‌هاست، بیان کرد: عراق، سوریه و فلسطین و سایر جهبه‌های مقاومت در حال فتح قله‌های جهان هستند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه 16 سال قبل مقام معظم رهبری فرمودند که روزی خواهد رسید که غربی‌ها محتاج گاز ما خواهند شد و امروز می‌بینیم این وعده در حال رخ دادن است، گفت: ایران در حال فرستادن ماهواره به فضاست و در همین حال غربی‌ها در حال جمع کردم هیزم برای زمستانی سخت هستند.

قناعت با بیان اینکه باید از انقلابی بودن مردم تشکر کرد که این‌گونه در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند، افزود: امروز اروپا و غرب محتاج گاز و انرژی ایران هستند و این باعث شده که می‌بینیم هنوز تحریم‌های آمریکا برقرار است.

وی با بیان اینکه برخی هم پیمانان آمریکا در حال پس دادن پول‌های ایران هستند که نشان از عظمت انقلاب دارد، تصریح کرد: با انتخاب‌های درست چرخ توسعه شتاب پیدا می‌کند؛ در یک سال اخیر دولت سیزدهم شاهد توفیقات فراوان در استان و کشور بودیم.

قناعت با بیان اینکه دولت سیزدهم می‌خواهد اعتماد اجتماعی و عمومی که غرب‌دوستان در گذشته از بین بردند را برگرداند، افزود: رئیس‌جمهور از جنس مردم است و مردم را درک می‌کند؛ لذا در سفرهای استانی درد مردم حس می‌شود؛ در واقع دولت به دنبال ایجاد حس اعتماد مجدد مردم به دولت و نظام است.

وی با بیان اینکه احداث پست برق نهبندان کلیدی‌ترین زیرساخت پیشرفت نهبندان است که با احداث آن شاهد پیشرفت بیشتر نهبندان خواهیم بود و چهره شهرستان را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: در خصوص سند توسعه نهبندان برای رفع محرومیت‌ها در دولت سیزدهم پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مصوبه اجرایی کردن موارد معطل مانده سند توسعه نهبندان در سفر قبلی رئیس‌جمهور مورد تأکید قرار گرفت، بیان کرد: ستاد توسعه استان با موضوع نهبندان تشکیل خواهد شد.

قناعت با بیان اینکه راه محور نهبندان به شوسف که 11 کیلومتر مانده است حداکثر تا سه ماه آینده شاهد استقرار پیمانکار خواهیم بود و پروژه آغاز خواهد شد، تصریح کرد: همچنین طلای هیرد و صنعت فرآوری این ماده معدنی آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی صنوف آلاینده فردا در نهبندان صورت می‌گیرد و اتصال گاز به شهرک صنعتی و گلخانه‌ای نهبندان نیز به‌زودی انجام خواهد شد، یادآور شد: افتتاح سند بندان پس از 10 سال تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha