گردهمایی کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در گنبد‌کاووس برگزار شد
کد خبر: 4081534
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

گردهمایی کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در گنبد‌کاووس برگزار شد

گردهمایی معاونین پرورشی و کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با حضور مدیر ستاد اقامه نماز، معاونین مدارس و رئیس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان، ششم شهریور در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از ستاد اقامه نماز گلستان، گردهمایی معاونین پرورشی و کارشناسان قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدی موعود(عج) استان، رئیس قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان و دیگر مسئولین روز گذشته، ششم شهریورماه در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

قاسم محمدی، مدیر ستاد اقامه نماز گلستان در این جلسه با اشاره به رویکرد برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی‌، بر تقویت هیئت اندیشه‌ورز و شناسایی نقاط ضعف و قوت در اقامه نماز مدارس تأکید کرد و گفت: با توجه به حضور دانش‌آموزان در اردوگاه‌های تربیتی انتظار می‌رود تجهیز و بهسازی و احداث نمازخانه در این مکان در دستور کار قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان محورها و موضوعات جشنواره علمی پژوهشی فجر تا فجر بر تبلیغات و اطلاع‌رسانی جشنواره جهت شرکت حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان تأکید کرد و افزود: مسابقه کتابخوانی عبادت احرار از سوی ستاد اقامه نماز مرکز در حال برگزاری است که باید تلاش کنیم با تبلیغات در شبکه شاد زمینه شرکت علاقه‌مندان در این مسابقه را فراهم کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان بیان کرد: با استفاده از تفاهمنامه فی مابین آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه و نوسازی مدارس در جهت تقویت امر نماز و مهدویت اقدام کنید.

پیش‌بینی برگزاری اجلاس‌های شهرستانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد، استفاده از ائمه جمعه و جماعت به‌صورت هفتگی در مدارس و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، حضور مدیران و معلمان در نماز جماعت مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از یاوران نماز به‌عنوان مهدی‌یاور در مدارس، از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در حاشیه این مراسم ضمن برقراری ارتباط تلفنی با منصور سرگزی، معاون فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز مرکز و ارائه نکته نظرات و رهنمودهای لازم، از زحمات و تلاش‌های رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha