ویزیت رایگان پزشکان جهادی قرارگاه شهید همت خوزستان در زندان سپیدار اهواز
کد خبر: 4081376
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

ویزیت رایگان پزشکان جهادی قرارگاه شهید همت خوزستان در زندان سپیدار اهواز

مدیر قرارگاه جهادی مردمی شهید همت گفت: گروه‌ جهادی مردمی شهید همت برای ارتقای سلامت زندانیان اندرزگاه نسوان زندان سپیدار اهواز همراه با جمعی از پزشکان متخصص به معاینه و درمان تعدادی از زندانیان این ندامتگاه پرداخت.

ویزیت رایگان زندانیانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حمیدرضا اکبری، مدیر قرارگاه جهادی مردمی شهید همت گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و کمک به دولت اسلامی و حمایت از محرومان مناطق محروم، گروه‌ جهادی مردمی شهید همت برای ارتقای سلامت زندانیان اندرزگاه نسوان زندان سپیدار اهواز همراه با  جمعی از پزشکان متخصص، روان شناس و روان درمانگر  به معاینه و درمان تعدادی از زندانیان این ندامتگاه پرداخت.

وی با بیان اینکه این افتخار ما است که در موارد مورد نیاز حضور فعالانه داشته باشیم، اظهار کرد: هر جا که نیاز به خدمت به مردم احساس شود جریانات جهادی و بخصوص جهادگران قرارگاه جهادی مردمی شهید همت پیشتاز خواهند بود.

اکبری گفت: اگر بخشنامه صادره از سوی معاون اول رئیس جمهور در خصوص همراهی و کمک دستگاه‌های حاکمیتی  به گروه‌های جهادی فعال جهت بهتر خدمت رسانی اجرا شود، جریانات فعال جهادی مردمی بهتر می‌توانند در مناطق محروم حضوری فعالتر داشته باشند.

 

انتهای پیام
captcha