همکاری مرکز امور قرآنی اوقاف با شبکه الکوثر
کد خبر: 4081180
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵

همکاری مرکز امور قرآنی اوقاف با شبکه الکوثر

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با سعید غفاری، مدیر شبکه جهانی الکوثر دیدار کرد.

مفازابه گزارش ایکنا، حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور در دیدار با سعید غفاری، مدیر شبکه جهانی الکوثر که در محل سالن جلسات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: شبکه الکوثر به واسطه رسالتی که در سطح بین‌المللی دارد، نقشی کم‌نظیری در ایجاد سبک زندگی قرآنی در میان مخاطبان خود ایفا کرده است و به نظر می‌رسد با تغییر رویکرد جدید در مجموعه برون‌مرزی سازمان صدا و سیما، شاهد رویدادهای مطلوب و اثرگذارتری باشیم.

مجیدی‌مهر با اشاره به موفقیت شبکه الکوثر در اجرای مسابقه تلویزیونی مفازا گفت: این رویداد را مهمترین حرکت رسانه‌ای در حوزه مسابقات قرآن در عرصه بین‌المللی رسانه‌ای می‌دانم. ظرفیت ستاد عالی در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی این مسابقات در اختیار شبکه الکوثر است. همچنین سازمان اوقاف در زمینه سایر فعالیت‌های قرآنی اعم از تولید محصولات رسانه‌ای و پوشش و اطلاع‌رسانی مستقیم کل مسابقات بین‌المللی قرآن از ظرفیت این شبکه بین‌المللی بهره‌مند خواهد بود.

در ادامه سعید غفاری، رئیس شبکه الکوثر ضمن تشکر از ایجاد بستر همدلی و هم‌افزایی بین نهادهای قرآنی در کشور به ویژه مرکز قرآنی سازمان اوقاف، بر همکاری بیش از پیش این دو نهاد تاکید کرد. همچنین وی در ادامه از ستاد عالی مسابقات درخواست کرد تا در زمینه‌های مختلف در جهت ارتقای کیفیت مسابقات مفازا این شبکه را یاری کند.

غفاری گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به طور زنده و مستقیم از طریق شبکه الکوثر پخش خواهد شد. از دیگر محورهای این جلسه می‌توان به تهیه مستند ادوار مسابقات بین‌المللی قرآن کریم توسط شبکه جهانی الکوثر و همچنین تهیه و پخش برنامه‌های تخصصی آموزش قرآن توسط شبکه جهانی الکوثر با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اشاره کرد.

صدیقه صادقین

انتهای پیام
captcha