بهره‌مندی 300 نفر از خدمات گروه جهادی فاطمیون
کد خبر: 4081060
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

بهره‌مندی 300 نفر از خدمات گروه جهادی فاطمیون

مسئول گروه جهادی فاطمیون خراسان‌جنوبی گفت: این گروه جهادی در رزمایش جهاد مقدس به ۳۰۰ نفر از اهالی چهار روستای شهرستان فردوس خدمت رسانی کردند.

گروه جهادیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی،؛ به نقل از روابط عمومی گروه جهادی فاطمیون خراسان‌جنوبی، صغری اسداللهی، مسئول گروه جهادی فاطمیون خراسان‌جنوبی، امروز ۵ شهریورماه با اشاره به برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران به میزبانی شهرستان فردوس، اظهار کرد: در این راستا از دوم شهریور ماه رزمایش جهاد مقدس با حضور گروه‌های جهادی شهرستان فردوس، ۸۰ گروه جهادگر از شهرستان بیرجند و تعدادی از گروه‌های جهادی خراسان رضوی آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه دارد.

مسئول گروه جهادی فاطمیون از شهرستان بیرجند ادامه داد: فعالیت گروه جهادی فاطمیون از سال ۱۳۸۳ آغاز شده است و در زمینه‌های مختلف از جمله هنری، فرهنگی، آموزشی، اشتغال زایی، مشاوره در زمینه اعتیاد، جمعیت و خانواده فعالیت دارد.

وی بیان کرد: ۱۳ نفر از اعضای گروه جهادی فاطمیون در رزمایش جهاد مقدس حضور یافته و طی دو روز گذشته با حضور در چهار روستای شهرستان فردوس حداقل به ۳۰۰ نفر در زمینه‌های مختلف خدمت رسانی کردند.

اسدالهی بیان کرد: این گروه جهادی با هدف خدمت به مردم و دولت، خودسازی و تبدیل عرصه فرهنگ به جهاد در رزمایش جهاد مقدس شرکت کرده و در زمینه‌های هنری، درسی، کار با کودک، کلاس قرآن و احکام، جهاد تبیین، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و در نهایت غبار روبی مساجد خدمت رسانی داشت.

مسئول گروه جهادی فاطمیون با بیان اینکه این گروه جهادی ۴۵ عضو دارد که ۱۸ نفر از این اعضا ثابت هستند و عمده اعضاء بانو و طلبه هستند، یادآور شد: این گروه جهادی طی دو روز فعالیت در روستاهای فتح آباد، حسین آباد، گستج و محل محروم جواد الائمه در حاشیه شهر فردوس حضور داشت.

 

انتهای پیام
captcha