برگزیدگان بخش بانوان مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
کد خبر: 4080647
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

برگزیدگان بخش بانوان مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: برگزیدگان مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان معرفی شدند.

حجت الاسلام مشهوری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف آذربایجان شرقیحجت‌الاسلام وحدت مشهوری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: برگزیدگان مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان با پایان یافتن رقابت‌ها معرفی شدند.

وی افزود: در رشته قرائت تحقیق ام‌البنین طالبی، مهری سلیمی الهام سیفی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در رشته‌ قرائت ترتیل فاطمه دست‌یافته، محدثه شکرانی و فرشته قلی‌زاده حائز رتبه اول تا سوم شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: همچنین در رشته‌ حفظ کل الهام پورباقر، اکرم ریحانی و رعنا احمدی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته حفظ ۲۰ جزء پروین یاری، رحیمه اصغری و نیره برقی به مقام اول تا سوم دست یافتند.

وی افزود: در رشته‌ حفظ ۱۰ جزء نیز صدیقه موسوی، رویا فیض‌الهی و رقیه عزت‌زاده مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ پنج جزء لیلا خیرالهی، فاطمه ملک‌زاده و فاطمه رحمت‌آور مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مشهوری یادآور شد: بعد از پایان رقابت بانوان، رقابت آقایان آغاز شده و تا روز شنبه، پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha