تمدید ثبت‌نام طرح ملی تلاوت شباب الرضا در گلستان
کد خبر: 4080159
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

تمدید ثبت‌نام طرح ملی تلاوت شباب الرضا در گلستان

رئیس کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تمدید ثبت نام طرح ملی تلاوت قرآن شباب الرضا ویژه نوجوانان تا ۱۰ شهریورماه در گلستان خبر داد.

طرح ملی تلاوت قرآن شباب الرضاحسن دیلم، رئیس کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از تمدید ثبت‌نام طرح ملی تلاوت قرآن شباب الرضا ویژه نوجوانان تا ۱۰ شهریورماه خبر داد.

وی از استقبال قشر جوان و نوجوان دختر و پسر از این طرح خبر داد و گفت: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) امسال به ۲ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق تارنمای melitelavat.ir اقدام کنند.

دیلم با بیان‌ اینکه طرح ملی تلاوت قرآن کریم به دنبال شناسایی و کشف نخبگان حوزه علوم قرآنی و قاریان است، تصریح کرد: طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، پس از ثبت‌نام، جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از اهداف این طرح است که در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون‌ها، به عنوان فراگیر سطح یک در مؤسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha