آبرسانی به ۱۴۲ روستای محروم در قزوین
کد خبر: 4079995
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
توسط سپاه قزوین انجام شد؛

آبرسانی به ۱۴۲ روستای محروم در قزوین

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در همایش صادقین در حسینیه ثارالله، از آبرسانی به ۱۴۲ روستا در مناطق محروم الموت، آبگرم و دیگر بخش‌های استان خبر داد.

سردار رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، در همایش صادقین اظهار کرد: سرلشکر شهید حسین لشگری، حسن‌پور و سردار جنگ‌های نامنظم شهید جعفرخانی فاتح تپه جاسوسان و حبیب جبهه مقاومت سرلشکر شهید همدانی و سردار مدافع حرم شهید حمید محمدرضایی در آسمان قزوین می‌درخشند و جمهوری اسلامی مفتخر به داشتن شهدایی است که قله ترقی را به فرمان ولی فقیه فتح کردند.

وی با بیان اینکه خانواده بزرگ شهید ابوترابی اقدامات بزرگی در قزوین انجام دادند، تصریح کرد: امروز سپاه صاحب الامر (عج) با پبروی از رفتار بزرگان دین و علما در حوزه‌های مختلف کنار مردم و آرمان‌های انقلاب است. در بُعد نظامی تمام دشمنان به قدرت سپاه معترف هستند. در داخل نیز مسئولین در نمازهای جمعه و در تریبون‌های عمومی، فرزندان خود در سپاه را، بازوان قدرتمند انقلاب و ایران می‌دانند.

سردار آتانی افزود: سپاه پاسداران با توجه به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب که تاکید داشتند سپاه با ارکان نظام هم‌افزایی داشته باشد، ما پشتیبان و خادمین ملت، همیشه در میدان حاضریم. سپاه، مردم دوست و مردم دار است. سازمان بسیج سازندگی در کنار قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی در سراسر استان، اقدامات شایسته‌ای را انجام داده و مجموعاً ۵۱۹ میلیارد تومان به ولی نعمتان خود، کمک‌رسانی کرده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تهیه تبلت، بسته‌های معیشتی و ساخت ۱۷۴ واحد مسکونی از جمله اقدامات این نهاد انقلابی و مردمی بوده است و امسال با ثبت قرارداد بین سپاه و کمیته امداد ۴۰۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف ساخته خواهد شد. باید در هزار نقطه جمهوری اسلامی با کار جهادی به مسئولان بگوییم که این روحیه می‌تواند نجات دهنده کشور باشد.

وی تصریح کرد: از طرح آبرسانی سپاه، ۳۲ هزار نفر جمعیت در قالب ۹۶ روستا برخوردار شده‌اند که اغلب در مناطق صعب‌العبور در آبگرم، الموت و منطقه طارم بوده است و هیچ پیمانکاری به خاطر به صرفه‌نبودن، برای خدمت‌رسانی داوطلب نشد.

رفیعی آتانی گفت: سپاه پاسداران با رسالتی که بر عهده دارد پیشقدم در عرصه خدمت‌رسانی است و مقرر شد طی ۳۰ ماه این پروژه را تحویل دهیم. بخش اعظمی از پروژه کمتر از ۱۵ ماه تکمیل و ناظران کیفیت کار و سرعت عمل را تایید کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یگان مهندسی، شبانه روز کار می‌کنند و یک ساعت بیکار ننشسته‌اند. روستاهایی که در مسیر  پروژه تعریف نشده بودند زیر چتر حمایتی قرار گرفتند و ۴۶ روستا به ۹۶ روستا اضافه کردیم.

انتهای پیام
captcha