اجرای طرح ملی «تلاوت شباب‌ الرضا» در سمنان
کد خبر: 4079315
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

اجرای طرح ملی «تلاوت شباب‌ الرضا» در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای طرح ملی تلاوت با عنوان «شباب‌ الرضا» خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این طرح ملی تا دهم شهریور تمدید شده است.

اجرای طرح ملی «تلاوت شباب‌الرضا» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی نور محمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امروز، 29 مرداد در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح ملی تلاوت با عنوان «شباب‌الرضا» خبر داد و افزود: این طرح با هدف کشف و پرورش استعدادهای نوجوان قرآنی در سه بخش حفظ، مفاهیم و تلاوت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح کلاس‌های تخصصی قرآن کریم ویژه دختران 10 تا 15 سال و پسران هشت تا 15 سال برگزار  که در این راستا این کلاسها به صورت حضوری و مجازی است و علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

نورمحمدی، با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در این طرح الزاما در سامانه طرح ملی تلاوت انجام می‌شود اظهار کرد: قرآن‌آموز پس از شرکت در کلاسها و اتمام دوره در آزمون‌های پایان دوره که در واقع سنجش وی برای حضور در دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت است شرکت نموده و در صورت قبولی در آزمون‌ها، به عنوان فراگیر «سطح یک» پذیرش خواهد شد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: این طرح به سه سطح تقسیم شده که شامل سطح یک یا دوره متوسطه به مدت سه سال، سطح دو یا دوره پیشرفته به مدت دو سال و سطح سه یا دوره عالی به مدت دو سال است.

انتهای پیام
captcha