سند قرآنی و فرهنگی رونمایی می‌شود
کد خبر: 4074129
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

سند قرآنی و فرهنگی رونمایی می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان به سند فرهنگی همدان اشاره کرد و گفت: سند فرهنگی به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده و خوشبختانه به سند قرآنی و فرهنگی در این سفر توجه شده که امروز رونمایی می‌شود.

حبیب الله شعبانی امام جمعه همدانحجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نمیانده ولی‌فقیه در استان همدان، امروز ۶ مردادماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، اظهار کرد: سفرهای استانی نه تنها خوب است بلکه ضرورت دارد و مردمی بودن دولت را به معنای واقعی نشان می‌دهد.

وی به ضرورت برقراری سفرها در شهرستان‌ها اشاره و اظهار کرد: تداوم این موضوع مهم است همچنین تلاش‌هایی در منطقه برای حل مشکلات اقتصادی صورت گرفته چراکه مسئله اقتصاد مهم است و امیدواریم اتفاقات خوبی در این عرصه بیفتد. همدان در حدی که شایسته آن است رشد پیدا نکرده لذا به صنعت کشاورزی استان باید توجه ویژه شود.

شعبانی‌موثقی امام جمعه همدان با بیان اینکه در رابطه با تأمین زمین برای ساخت مسکن دولت می‌تواند حمایت کند، ادامه داد: همچنین با کمک مردم همدان باید به تأمین زمین همت کنیم.

شعبانی‌موثقی در ادامه ظرفیت شورای امر به معروف را مناسب ندانست و افزود: باید شورای امر به معروف در ادارات تشکیل شود و فعالیت آن برای مبارزه با مفاسد اقتصادی مستمر باشد.

وی همچنین به سند فرهنگی همدان اشاره کرد و گفت: سند فرهنگی به همت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده و خوشبختانه به سند قرآنی و فرهنگی در این سفر توجه شده که امروز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha