استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان در جشنواره شهید تاج‌بخش گتوند
کد خبر: 4073527
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

استعدادیابی قرآنی دانش‌آموزان در جشنواره شهید تاج‌بخش گتوند

جشنواره قرآنی شهید تاج‌بخش با هدف استعدادیابی دانش‌آموزان گتوندی از سوی دارالقرآن امام صادق(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

جشنواره استعدادیابی دانش آموزی

مصطفی مرادی، مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) شهرستان گتوند در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های این مؤسسه اظهار کرد: کلاس‌های قرآنی این مؤسسه به طور مستمر در طول سال در دو مقطع سنی ابتدایی(کودکان) و متوسطه دوره اول(نوجوانان) برگزار می‌شود.

وی گفت: کلاس‌های مقطع ابتدایی در رشته‌های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در حال برگزاری است و در مقطع متوسطه دوره اول نیز کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید، تحقیق(صوت)، ترتیل، تفسیر و نهج‌البلاغه، برگزار می‌شود.

به گفته مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند، 40 قرآن‌آموز در دو بخش کودکان و نوجوانان، مشغول فراگیری قرآن کریم هستند.

مرادی از برگزاری جشنواره تابستانه شهید تاج‌بخش خبر داد و گفت: این جشنواره برای چهارمین سال متوالی برپا شده است. این جشنواره در رشته‌های یاد شده به علاوه رشته صحیفه سجادیه در پنج شهر گتوند برگزار می‌شود. ثبت‌نام برای علاقه‌مندان از اول تیر آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد. این جشنواره با هدف استعدادیابی و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مسابقات آموزش و پرورش آغاز به کار کرده است. 

گفتنی است، دارالقرآن امام صادق(ع) شهرستان گتوند از سال 91 شروع به فعالیت کرده و مکان آن واقع در کمربندی جنوبی، خیابان وصال شیرازی این شهرستان است.

انتهای پیام
captcha