لزوم به‌کارگیری مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت‌ها
کد خبر: 4072303
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

لزوم به‌کارگیری مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت‌ها

استاندار گیلان در جلسه ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و مردمی گیلان بیان کرد: توسعه عدالت اجتماعی، فقرزدایی و کاهش محرومیت، از مبانی اصلی سیاستگذاری‌های نظام اسلامی و برنامه‌های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است.

لزوم به‌کارگیری مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت‌ها

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان روز گذشته، 29 تیرماه در جلسه ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و مردمی گیلان که در استانداری گیلان برگزار شد، با تأکید بر اِعمال مدیریت جهادی و انقلابی برای رفع محرومیت‌ها، افزود: سیاست‌های راهبردی نظام و دولت سیزدهم بر پایه محرومیت‌زدایی و گسترش عدالت اجتماعی شکل می‌گیرد که باید با تکیه بر مدیریت جهادی و انقلابی در همه دستگاه‌های اجرایی نهادینه شود.

وی بر تشکیل کارگروه‌های جهادی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی تأکید و اظهار کرد: تعامل و هماهنگی برای اجرای کارهای جهادی در حوزه‌های مختلف نیاز امروز همه دستگاه‌هاست.

استاندار گیلان ادامه داد: مدیران باید با نگاه تحولی بدور از وعده و حرف، در عمل از ظرفیت‌های موجود برای محرومیت‌زدایی بهره ببرند.

عباسی با تأکید بر راه‌اندازی سامانه جامع محرومان و خانواده‌های کم برخوردار در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون، بیان کرد: با شکل‌گیری این سامانه هم می‌توان برای حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها بهتر برنامه‌ریزی کرد و هم بر چگونگی انجام وظایف و مسئولیت‌ها نظارت بهینه داشت.

وی ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم به‌ویژه در بخش‌های محروم را از مهم‌ترین مطالبات دولت عنوان کرد و با بیان ضرورت حضور میدانی و اثرگذار مدیران در مناطق محروم جامعه، از آنان خواست از رفتارهای نمایشی و تبلیغاتی به شدت پرهیز کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه حمایت از مردم و محرومان یکی از مبانی اصلی انقلاب و بنیانگذار کبیر آن است، گفت: حفظ انقلاب بدون حضور مردم میسر نیست و هرکسی داعیه کار انقلابی برای حفظ انقلاب و نظام دارد باید با مردم و همراه مردم باشد.

سردار عبدالله‌پور، اجرای کار جهادی را سخت و طاقت فرسا خواند و افزود: در کار جهادی باید مقابل دشمن ایستاد و با رفع موانع، توطئه‌ها را نیز خنثی کرد.

وی کار برای خدا را از شروط اصلی فعالیت گروه‌های جهادی دانست و گفت: لذتبخش‌ترین قسمت کار جهادی همین معامله با خداوند است.

در این جلسه که آیت‌الله حسینی مازندرانی، استاد اخلاق و تولیت و مؤسس حوزه علمیه امام حسین(ع) و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی یزدی از دفتر مقام معظم رهبری نیز حضور داشتند، تعدادی نمایندگان گروه‌های جهادی و مردمی با بیان پاره‌ای از مشکلات و محدودیت‌ها در مسیر حرکت‌های جهادی این گروه‌ها، نظرات و راهکارهایی را برای حل بهینه مشکلات و رفع محرومیت‌ها بیان کردند.

انتهای پیام
captcha