آغاز اجرای عملیات غدیر در روستاهای محروم خوزستان
کد خبر: 4071452
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

آغاز اجرای عملیات غدیر در روستاهای محروم خوزستان

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه عملیات مقدس غدیر با رمز یا «علی بن ابیطالب(ع)» آغاز شد، گفت: طبق این سند رونق‌بخشی 220 روستای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) آغاز می‌شود.

مجدیبه گزارش ایکنا از خوزستان، مصطفی مجدی‌نسب، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، امروز 26 تیر در حاشیه بازدید از نمایشگاه آغاز و تبیین عملیات غدیر (نقشه راه روستای الگو در تراز انقلاب اسلامی و نمایشگاه دستاوردهای جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان)، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن عید غدیر، گفت: الحمدلله تلاش‌های شبانه‌روزی سه ساله قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان امروز، به نتیجه رسید و اجرای عملیات مقدس غدیر با رمز یا «علی بن ابیطالب(ع)» آغاز شد.

وی اظهار کرد: طبق این سند بنا است رونق بخشی و رفع محرومیت در 220 روستای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج)، در پنج عرصه زیر ساخت، تعلیم و تربیت، فرهنگی، سلامت و اشتغال آغاز شود.

سرگرد مجدی‌نسب افزود: در راستای اقدامات برنامه سند غدیر، در این نمایشگاه ملزومات و زیرساخت‌های فرهنگی و اشتغال زایی که نیاز است در روستاها گسیل شوند، آماده و مهیا شده‌ است. این امکانات از محل اعتبارات سپاه تامین شده است. همه این اقلام برای دورترین و محروم ترین روستاها در نظر گرفته شده است. این مسیر، شروع برنامه است و ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: در مجموع برای این 220 روستا، اجرای 160 پروژه آبرسانی، تامین 35 هزار قلم فرهنگی، تامین زیرساخت 200 کارگاه در موضوعات مختلف پرورش طیور، خیاطی، صنایع دستی و پوشش و ساماندهی حداقل 14 هزار راس دام سبک و سنگین پیش بینی شده است. این سند حداقل برای سه سال آینده عملیاتی خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha