سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه بنیاد شهید در اردبیل برگزار شد + تصاویر
کد خبر: 4069526
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه بنیاد شهید در اردبیل برگزار شد + تصاویر

سومین جشنواره قرآن و عترت با محوریت سوره مبارکه نور، ویژه کارکنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در رشته‌های معارف قرآنی (اذان، ترتیل، حفظ و قرائت) و ادبی و هنری به همّت معاونت فرهنگی و آموزشی در اردبیل برگزار شد.

 جشنواره قرآن و عترت به گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۸ تیرماه، در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه بنیاد شهید در اردبیل ضمن خوشامدگویی و تقدیر از حضور فعال کارکنان در این جشنواره اظهار کرد: دل‌های ما باید سرشار از معارف قرآن کریم باشد، زیرا این معارف الهی به زندگی انسان جهت می‌­دهد و مسیر حق را از باطل جدا می‌­کند.

نوری افزود: برگزاری مسابقات و جشنواره­‌های قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌­های گرامی آنها می‌­تواند به ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی در بین خادمان خانواده­‌های شهدا و ایثارگران منجر شده و پالایش روح و روان را در پی داشته باشد.

گفتنی است؛ در این جشنواره کارکنان بنیاد استان و خانواده­‌های آنها در رشته‌­های اذان، قرائت، ترتیل و همچنین شعر به رقابت پرداختند و مدیرکل بنیاد در انتهای مراسم از نفرات برتر هر رشته تجلیل کرد و در نهایت، آثار ارائه شده پس از یک مرحله داوری، جهت شرکت در رقابت‌های کشوری به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha