فراخوان گروه‌های جهادی برای خدمت به حاشیه شهر مشهد
کد خبر: 4065718
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

فراخوان گروه‌های جهادی برای خدمت به حاشیه شهر مشهد

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد از فراخوان ثبت‌نام گروه‌های جهادی برای خدمت در حاشیه شهر خبر داد.

حرکت‌های جهادیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی رضازاده همدانی، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: یکی از گفتمان‌های اصلی انقلاب پس از پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی است.

وی ضمن اشاره به لزوم افزایش مشارکت مردم برای رفع مشکلات حاشیه شهر افزود: بی‌شک جهاد برای سازندگی و پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها با حضور و مشارکت جوانان و مردم عزیزمان می‌تواند به توسعه، رشد، محرومیت‌زدایی و استقرار عدالت در مناطق مختلف منجر شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال حاضر گروه‌های مختلف جهادی در مناطق پیرامونی و حاشیه شهر مشهد فعال هستند که گاها به دلیل عدم وجود سازوکار، جهت هماهنگی بین گروه‌ها، به برخی مناطق خدمات و امکانات بیشتری روانه شده و بعضی مناطق هم کمتر از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین در نوع خدمات ارائه‌ شده گاها شاهد تعدد ارائه یک خدمت مثل توزیع بسته‌های معیشتی در یک محله هستیم، این در حالی است که نیاز محل خدمت دیگری است که می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته و گره‌گشای واقعی ساکنین محله باشد.

رضازاده بیان کرد: باوجود اینکه گروه‌های متعددی در این مناطق فعال بوده و اقدامات خوبی هم در حال انجام است، ولی کار برای انجام بسیار است لذا ضمن دعوت از گروه‌های فعال برای پیوستن به این شبکه؛ از تمام جهادگران و خیرین گرامی نیز دعوت کردیم تا در این مسیر همراه و یاور مردم باشند.

وی در خصوص نوع خدمات مورد نیاز اضافه کرد: حوزه‌های خدمت‌رسانی در حاشیه شهر بسیار متنوع بوده و حسب توانمندی افراد و گروه‌ها، همه شاخه‌های خدمت‌رسانی اعم از بهداشت و سلامت، عمران و سازندگی، آموزش، فرهنگی و اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی و... را در برمی‌گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مشهد اظهار کرد: هدف ما برداشتن یک گام روبه‌جلو و یک اقدام جدید و مؤثر با همراهی مردم در حاشیه شهر است تا بتوانیم با مشارکت همه‌جانبه شهروندان گره‌گشای مسائل مردم این مناطق باشیم.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر  برای ثبت‌نام نیز از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد در فضای مجازی اقدام کرده و یا به صورت حضوری به این سازمان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha