ضرورت حمایت از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم‌نهاد
کد خبر: 4065497
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

ضرورت حمایت از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم‌نهاد

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم‌‌نهاد برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف استان استقبال و حمایت می‌کنیم.

دیدرا با سازمان‌های مردم نهاد

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، 30 خردادماه در دیدار با جمعی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان کردستان اظهار کرد: از تداوم این‌گونه جلسات با حضور جوانان صاحب ایده استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد گزارشی از اقدامات انجام شده، طرح و ایده‌های خود را ارائه دهند، افزود: به‌ صورت میدانی از دفاتر و حوزه‌های کاری فعالان این عرصه بازدید کرده اما باید اهداف و خروجی کارها مشخص باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند از ظرفیت مرکز رشد و پارک علم و فناوری استان برای استفاده از مکان کاری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه گزارش‌های سازمان‌های مردم نهاد از اقدامات انجام شده بسیار امیدوارکننده بود، افزود: شخصاً پیگیر ایجاد گرم‌خانه‌ها در سطح استان بوده‌ام و این‌گونه کارها را ارزشمند می‌دانم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه در جلسات بعدی افراد بیشتری به این جلسات دعوت شوند، یادآور شد: با همفکری سازمان‌های مردم نهاد می‌توان در جهت حل مشکلات حوزه‌های مختلف گام برداشت.

گفتنی است؛ تعدادی از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد استان کردستان نیز در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام
captcha