امور درمانی و قرآنی؛ جامانده‌های وقف در خوسف
کد خبر: 4065164
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

امور درمانی و قرآنی؛ جامانده‌های وقف در خوسف

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه خوسف اظهار کرد: در این شهرستان در خصوص دارو و درمان، کمک به دانش‌آموزان و افراد بی‌بضاعت، امور تحقیقات و فناوری و امورات قرآنی و محافل انس با قرآن کمبود وقف داریم.

وقفبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمد الهی، مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوسف، 29 خردادماه در سخنانی با اشاره به ثبت دو وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون، گفت: یکی از این موقوفات مربوط به ورثه والدین شهید حسن فنودی بوده که شامل یک قطعه زمین مزروعی به مساحت ۴۷۰ متر به همراه  ۳۳ دقیقه آب از مزرعه کنقند با نیت کمک به افراد نیازمند و فقرای شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹۹۰ وقف در شهرستان خوسف به ثبت رسیده است که بیشترین موقوفات مربوط به عزاداری سیدالشهدا(ع) است، افزود: در این شهرستان در خصوص دارو و درمان، کمک به دانش‌آموزان و افراد بی‌بضاعت، امور تحقیقات و فناوری و امورات قرآنی و محافل انس با قرآن کمبود وقف داریم.

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه خوسف تأکید کرد: برای گسترش فرهنگ قرآن و پیاده‌سازی قرآن در زندگی مردم نیازمند کمک و یاری مردم در بحث موقوفات قرآنی هستیم.

انتهای پیام
captcha