پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس
کد خبر: 4064060
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به فارس

مدیرکل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس از سفر مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به استان فارس و شهر شیراز به منظور پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور خبر داد.

امیرحسین جمشیدی، مدیرکل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، امیرحسین جمشیدی، مدیرکل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس امروز، 23 خردادماه گفت: مهرماه سال گذشته رئیس جمهور کشورمان با اعضای هیئت دولت در قالب سفرهای استانی جهت بررسی مشکلات به فارس سفر کردند.

وی با بیان اینکه ۱۱۴ مصوبه دستاورد سفر رئیس جمهور به استان فارس بوده است و عمده‌ترین این مصوبات در حوزه‌های راه، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، تسهیلات احداث واحدهای تولیدی و مشاغل کوچک و... دانست و افزود:  مصوبات به ارگان‌های مرتبط و بانک‌ها ابلاغ شد و حسب پیگیری‌های استاندار موفق شدیم مشکلات مغفول مانده در سفر را در قالب ۱۸ مصوبه جدید اضافه شد.

مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری اجرایی شدن مصوبات ریاست جمهور در استانداری، تاکید کرد: تمامی مصوبات برای اجرا پیگیری شد و در نهایت ۱۰۰ مصوبه کاملا  آغاز شده است.

جمشیدی از سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری حسب دستور رئیس جمهور فردا سه‌شنبه، ۲۴ خردادماه  به استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) سفر می‌کنند که رصد و پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و پیگیری اتمام آزاد راه شیراز- اصفهان از اهداف این سفر است.

رئیس کمیته پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری  یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تکمیل آزاد راه بوده اعلام کرد و گفت: آزاد راه شیراز - اصفهان از سال ۱۳۸۸ در هفت قطعه شروع شده و  قطعات یکم تا ششم پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارند و قطعه ۷ سه راه تنگ خیاره تا قلات شامل می‌شود.

وی بیان کرد: نمایندگان سازمان‌های برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع که به صورت مشارکتی آزادراه را اجرا می‌کنند، همراه با معاون اجرایی رئیس جمهور از عملیات اجرایی بازدید خواهند کرد تا با تأمین اعتبارات لازم این پروژه، امیدواریم تا پایان سال آزاد راه برای آسایش هموطنان گرامی به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام
captcha