اقدام شیطانی جشنواره کن از استیصال دشمنان است
کد خبر: 4062280
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی:

اقدام شیطانی جشنواره کن از استیصال دشمنان است

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان‌اینکه اقدامات شیطانی جشنواره کن از استیصال دشمنان است، افزود: دشمن به آخر خط رسیده و خود به این موضوع واقف است و از طرفی توهین و جسارت به ولی نعمت نشانه اثر بخشی امام رضا(ع) درآستانه ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام حسن زاده مشاور معاون تبلیغات استان قدس رضویبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده، مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی در مراسم اجتماع مردمی اهانت به آستان قدس رضوی که شامگاه، 15 خرداد در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: ایادی کفر و نفاق بار دیگر با اقدامات شیطانی چهره خبثت خود را نشان دادند و این ماجرا بیشتر از همه خدام امام رضا‌(ع) آزاده خاطر کرده است.

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی به روایتی از امام باقر اشاره کرد و گفت: از امام باقر(ع) نقل شده است که می‌فرماید اگر از شما شیعیان اهانتی به امام و پیشوایان معصوم ببیند و در پی آن اقدامی انجام ندهد خداوند او را در دنیا بی‌آبرو و بی‌عزت خواهد کرد درود خداوند برشما مردم غیور که در پی این اهانت به میدان آمده و حق ولی نعمتتان را به جا آوردید.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان‌اینکه این اقدام خبیثانه از سر استیصال دشمنان است، افزود: دشمن به آخر خط رسیده و خود به این موضوع واقف است و از طرفی توهین و جسارت به ولی نعمت نشانه اثر بخشی امام رضا(ع) در آستانه ظهور منجی عالم بشریت است.

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان‌اینکه حرم امام رضا(ع) مامنی برای عاشقان و شیفتگان عصمت و طهارت است، افزود: برنامه‌های فرهنگی زیادی از جمله پاسخگویی به سوالات شرعی‌، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی  با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اساتید مطرح در حرم رضوی برگزار می‌شود که افراد علاوه بر زیارت آستان قدس رضوی از این برنامه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده بیان‌کرد: واکنش‌های زیادی از سوی دشمنان و رسانه‌های بیگانه بر سرود سلام فرمانده شده است که این نشان می‌دهد دشمنان با آن همه تبلیغات گسترده نتوانسته براعتقادات مردم ما خدشه‌ای وارد کنند و این اعتقاد راسخ به ولایت در نسل جدید بروز و ظهور پیدا کرده است.  

مشاور معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی ایران برای تشکیل جامعه عدل‌محور شکل گرفته و اگر انسان هستی خود را در این راه بدهد ارزش دارد، افزود: دشمنان اسلام هر لحظه علیه ما توطئه می‌کنند؛ دشمنی آمریکا با انقلاب‌اسلامی پایان‌ناپذیر است چراکه هویت ما و انقلاب ما هویت نفی طاغوت است.

انتهای پیام
captcha