پیام سرپرست دانشگاه فرهنگیان به‌مناسبت آغاز جشنواره قرآن و عترت در گیلان
کد خبر: 4060799
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

پیام سرپرست دانشگاه فرهنگیان به‌مناسبت آغاز جشنواره قرآن و عترت در گیلان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان به مناسبت افتتاح سی‌و‌دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان گیلان، پیامی صادر کرد.

رضامراد صحرایی سرپرست دانشگاه فرهنگیان

به گزارش ایکنا از گیلان، رضامراد صحرایی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، به مناسبت افتتاح سی‌و‌دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی استان گیلان، طی پیامی بیان کرد:

«قال‌الله تبارک و تعالی «فاقرؤا ما تیسّر من‌القرآن»

برگزاری سی‌و‌دومین «جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان» که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و مشارکت دانشجومعلمان عزیز در زمینه‌های قرآنی در 10 بخش و 50 رشته برگزار شده، فرصت ارزشمندی است تا شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن خودسازی و بهره‌گیری از فیض لایتناهی قرآن کریم و آشنایی بیشتر با کرانه‌های پیدا و ناپیدای معارف قرآن کریم، خود را برای حضور سازنده و ارزنده در عرصه اجتماعی به‌ویژه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و آماده‌شدن برای پوشیدن ردای معلمی آماده و مهیا نمایند.

البته همه جرعه‌نوشان حقایق آسمانی قرآن، واقف بوده و اذعان نموده‌اند که دستیابی به حقیقت و واقعیت جز از طریق اهل‌بیت عصمت و تمسک به حبل‌المتین خاندان عترت ممکن نیست و به فرموده پیامبر مهربانی و رحمت(ص) «انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و عترتی».

توفیق همه شما دانشجومعلمان و قرآن‌پژوهان عزیز را که فرمان الهی را در حد وسع خود به گوش جان شنیده و در عمل به آموزه‌های کتاب آسمانی خود اهتمام نموده‌اید، از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

همچنین از اهتمام کارشناسان فرهنگی و اجتماعی سراسر کشور در راستای برگزاری با شکوه این جشنواره فرهنگی و اجتماعی و تلاش‌های استان گیلان برای میزبانی این جشنواره قدردانی می‌نمایم.

امید است با تعمیق شناخت قرآنی جامعه بشری و درک و فهم درست آموزه‌های قرآنی، افق آینده زیست انسانی در ایران و جهان بیش از پیش روشن و نوید‌بخش حیات طیبه در جامعه جهانی موعود باشد.»

انتهای پیام
captcha