نشست‌های تخصصی «حقوق عامه» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4060430
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

نشست‌های تخصصی «حقوق عامه» در کردستان برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) کردستان از افتتاحیه سلسله نشست‌های تخصصی «حقوق عامه» در این استان خبر داد و گفت: این نشست‌ها با همکاری دادگستری استان و دانشگاه کردستان برگزار خواهد شد.

علی اصغر دریایی، دبیر قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) کردستان

علی‌اصغر دریایی، دبیر قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، افتتاحیه‌ سلسله نشست‌های تخصصی حقوق عامه با تأکید بر مسائل استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه به همت مجمع حقوقدانان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کردستان امروز، هشتم خردادماه ساعت ۱۵ عصر در تالار فردوسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

دبیر قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) کردستان با اشاره به اینکه این نشست با حضور قضات و مقامات قضایی استان، اساتید دانشگاه، وکلا و دانشجویان برگزار می‌شود، بیان کرد: دستور کار نشست تبیین و بررسی ابعاد و زوایای حقوق عامه و مصادیق و پیگیری‌های آن با تأکید بر مسائل استان کردستان است.

وی در پایان یادآور شد: سخنرانان این نشست حجت‌الاسلام سیدحسین حسین، مدیرکل دادگستری استان کردستان، مهدی کنی دبیر مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی، مهدی حاتمی استادیار گروه حقوق دانشگاه کردستان و فرزاد باباخانی مدرس دانشگاه و فعال حقوق رسانه هستند.

انتهای پیام
captcha