شهدای ترور نشان‌دهنده هدف قرار داشتن اندیشه‌ها است
کد خبر: 4059046
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

شهدای ترور نشان‌دهنده هدف قرار داشتن اندیشه‌ها است

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ترور دلخراش شهید صیاد خدایی، گفت: وقتی شهدای ترور داریم نشان می‌دهد که مرزها، اندیشه‌ها و افراد ارزشمند جامعه ما مورد هدف قرار دارند و شیاطین در کوی و برزن در انتظار فرصت هستند که شاهد حادثه‌های تلخی چون ترور شهید صیاد خدایی هستیم.

شهدای ترور

به گزارش ایکنا از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان، صبح امروز، در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران مورد حمله هجمه‌های مختلف قرار می‌گیرد و با تبیین و آگاهی باید جلوی این هجمه‌ها بایستیم. باید مراسمی چون آزادسازی خرمشهر را با شکوه گرامی‌داشت؛ مرور چنین وقایع تاریخی موجب می‌شود تا روحیه انقلابی و آشنایی با آرمان‌های انقلاب به نسل‌های جدید منتقل شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه ضمن تبریک روز آزادسازی خرمشهر، گفت: باید ترویج اندیشه امام‌ (ره) در جنگ ترکیبی دشمن، جدی گرفته شود و در مسیر جهاد تبیین قرار گیریم. مردم همواره در بصیرت پیش هستند. اگر همراهی مردم‌ نباشد و شهروندان پذیرش و آگاهی نداشته باشند، ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن دشوار خواهد بود.

سردار ابوالفضل طهماسبی با اشاره به اینکه روز آزادسازی خرمشهر از روزهایی است که در خاطر می‌ماند، افزود: امروز باید از خرمشهرها درس بگیریم. اگر بخواهیم پیروزی همچون پیروزی آزادسازی خرمشهر را داشته باشیم، باید تبیین کنیم. یکی از مولفه‌های معرفتی که امروزه نیاز داریم و در دفاع‌مقدس آن را دیده‌ایم، تربیت انسان‌های الهی بود. دفاع‌مقدس انسان‌های کامل‌،‌ شجاع، با آگاهی بالا،‌ مبتکر و ... را تربیت کرد.

وی افزود: دفاع‌مقدس یکی از شاهکارهایی بود که هر قشری را به صدا درآورد. موازنه اقتدار و عطوفت در دفاع‌مقدس را داشتیم. نباید ارزش‌ها چرخش پیدا کنند و باید ارزش‌های دفاع‌مقدس را حفظ کنیم. هشت سال دفاع‌مقدس سالیان سال جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد.

انتهای پیام
captcha